Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rajoitukset poistetaan? Joo, ihan varmana TÄLLÄ kertaa. XD

Vierailija
26.01.2022 |

Miten monta kertaa joku menee samaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetuilta? Saat perusoikeutesi takaisin kolmella piikillä. Kesään mennessä neljällä.

Vierailija
2/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon, että nyt päästään eroon rajoituksista, lopultakin. Viirus ei varmaan lopullisesti katoa ainakaan vielä, mutta sen kanssa opitaan elämään. Ei millään yhteiskunnalla ole rahaa eikä voimavaroja pitää paikkoja kiinni lopullisesti.

Itse lähden saunomaan rakkaalle talviuintipaikalleni heti kun mahdollista ja ravintoloihin istumaan iltaa. Ulkomaan matkakin tuli varattua ensimmäisen kerran kahteen vuoteen (ellei Viroa ja Ruotsia lasketa).

Ne jotka haluaa, voi toki jatkaa rajoitusleikkejä ja istua kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon, että nyt päästään eroon rajoituksista, lopultakin. Viirus ei varmaan lopullisesti katoa ainakaan vielä, mutta sen kanssa opitaan elämään. Ei millään yhteiskunnalla ole rahaa eikä voimavaroja pitää paikkoja kiinni lopullisesti.

Itse lähden saunomaan rakkaalle talviuintipaikalleni heti kun mahdollista ja ravintoloihin istumaan iltaa. Ulkomaan matkakin tuli varattua ensimmäisen kerran kahteen vuoteen (ellei Viroa ja Ruotsia lasketa).

Uskoitko viime keväänä? Entä syksynä?

Vierailija
4/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Vierailija
5/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartunnat on nyt vähenemään päin.

Vierailija
6/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä rajoitukset? Ainakaan mun elämää ei ole mitenkään rajoitettu.

Vierailija
7/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha luulla, että eliitti luopuisi jo saavutetusta kontrollista. Nyt annetaan vähän siimaa ja pian onkin taas entistä kovemmat rajoitukset ja hupsista vaan, passipakkokontrolli.

Vierailija
8/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tartunnat on nyt vähenemään päin.

ilmeisesto 8000 on vähemmän kuin 7000tartuntaa.

Vierailija
9/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsetkö tällä hetkellä osallistumaan aikuisten sisäliikuntaan, yleisiin saunoihin tai iltaravintolaan? Et sitten ainakaan asu pk seudulla. Ja se joka tulee tähän lätisemään, ettei tarvitse päästäkään, niin erittäin monia nämä ko paikat kiinnostavat ja työllistävät.

Vierailija
10/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Et uskonut vaikka sanottiin että nyt voi alkaa elää ihan normaalisti ja ottaa ilon irti? Mikset?

Vierailija
11/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole huomannut mitään rajoituksia niin todennäköisesti kärsit sanotaan nyt vaikka oppimisvaikeuksista