Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka unohtaa (netti)mies?

Vierailija
29.05.2015 |

Tapasin reilu kuukausi sitten netissä miehen tai siis mies pisti minulle viestin ja siitä se sitten lähti. Yhden kerran ollaan tavattu, mies on ihan ok, mutta kirjoituksen perusteella saan hänestä jotenkin entistä paremman vaikutelman.

Eka tapaamisen jälkeen jatkettiin netissä kirjoittelua. Juttu on luistanut hyvin ja mies on kertonut pitävänsä minusta. 

Itselläni on taas aika ristiriitaiset tunnelmat. Kun mies pyörii mielessäni jokapäivä mutta toisaalta taas jotenkin joku kaukainen ääni päässä sanoo "ei". 

Ollaan aika pitkään toista tapaamista mietitty, ajankohdat ei meinaa osua yhteen mitenkään. Jos mulle kävisi päivällä tai vaikka alkuillasta, niin miehelle ei. Olen huomannut että mies on ehdottanut vaan aika myöhäisiä aikoja klo 20-22 tyyliin ja työssäkäyvänä ihmisenä välillä aika mahdotonta kun aamulla pitää herätäkin. 

Ekan tapaamisen aikaan silloin suostuin, se oli siis miehen ehdottama aika. Vähän mietityttää miksi mies ei voisi nähdä "ihmisten aikaan". Hän ei tee vuorotyötä tms joka selittäisi miksi ei. 

Äsken kävin katsomassa onko mies vastannut viestini ja olihan se, kyseli että ei kai minulla tänäiltana voi olla töitä kun on koulunloppu ja kevät. Ja eikö voisi nähdä juhlan jälkeen. Mitähän ihmettä? Ensinnäkään en ole koulussa töissä ja työpaikallani on kevätjuhla tänäiltana. 

Eikä minulle taas töiden jälkeen enää mikään tapaaminen sovi, se menisi taas yöhön.  Mies näytti olevan paikalla, joten lähdin nopeasti vaan pois sivulta, just nyt ei jaksa sitä vatvomista.

Tuli sekava teksti, tiedän. Tekstistäni päätellen voisi varmaan kuvitella että en pidä miehestä yhtään, mutta mietin vaan että miksi mä ajattelen sitä niin paljon kuitenkin, argh! 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helppo unohtaa tuollainen kuukauden tuttavuus jota ei selvästikään kiinnosta.

Vierailija
2/10 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua kiinnostaa ainoastaan sen tavoittamattomuus.

Mun tekee mieli kysyä, että "ikää oli...?" mutta älä ota pahalla. Pikkuisen elämänkokemusta lisää, niin osaa tehdä eron siinä, mikä on sun pään sisällä ja mikä totta.

Jokaiseen kakslahkeiseen ei tarvitse takertua, kaiken takana ei ole elämää suurempaa rakkautta kunhan pienet alkuesteet ylitetään ja löydetään toisen aito ja syvin olemus...

Uutta matoa koukkuun vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onx tää joku vitsi?

Vierailija
4/10 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä miehelle testiä ja sanot ettei sulle käy kovin myöhään ja ehdota tapaamista viikonloppuna esim. puoleltapäivin. Jos tulee kovin kielteisiä ja kryptisiä vastauksia niin sillä on kotona läskihuora. Ei kannata ottaa mitään hämärä-Heikkiä.

Vierailija
5/10 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatko nyt takaa sitä että halyaa vain seksiä ?

Vierailija
6/10 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:15"]

Ajatko nyt takaa sitä että halyaa vain seksiä ?

[/quote]

En titetenkään, mutta kuulostaa hämärältä jos mies voi nähdä sinua vain "salaa ja pimeään aikaan". Älä ota miestä joka nukkuu random-aikoina. Ei sellaisista ole isiksi.

Vierailija
7/10 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm

Vierailija
8/10 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäisiä aikoja klo 20-22. Vittu noi mitään aikaisia ole!

Vierailija
9/10 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-22 aikuiselle ihmiselle = yö?

Eipä taida sinuakaan kovin kiinnostaa.

Vierailija
10/10 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ilmeisesti ole sinkku. Yksi puolituttu harrasti tuota, kertoi vaimolleen lähtevänsä "salille".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän