Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menettekö katsomaan todistustenjakoa?

Vierailija
29.05.2015 |

Ekaluokkalaiseni saa huomenna todistuksen ja Wilman kautta tuli viestiä aikatauluista ym. Aamulla on siis kirkko, jonka jälkeen salissa stipendien ja hymypatsaiden jako. Tämään jälkeen todistusten jako omissa luokissa. Koska esikoinen kyseessä, niin en tiedä mikä käytäntö on: meneekö muut vanhemmat seuraamaan luokkaan todistustenjakoa, kun varsinaista kutsua ei ole? Kevätjuhla oli jo aiemmin, jossa olimme paikalla.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelin mennä vaikka ei ole kutsuttukaan :)

Vierailija
2/17 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne voi mennä. ainakin meillä. Nyt yläkoulussa vanhemmat ei voi menä, kun  juhla pidetään tänäiltana  ja jatkuu yön yli. Joten lapset ei sii mene tänään päivällä kouluun. Minusta tämä on hiukan outo käytäntö...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina mennyt. Ihan mukava tilaisuus, jossa ovat lähes kaikki vanhemmat aina olleet paikalla. 

Vierailija
4/17 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onx tää joku vitsi?

Vierailija
5/17 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä sinne saa mennä vaikkei niin kutsutakaan. Itsekin menen.

Vierailija
6/17 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mennään, varsinaista kutsua ei tosiaan ole meillekään tullut mutta lähes kaikkien vanhemmat aina olleet paikalla :)

Vierailija
7/17 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! T. Ap

Vierailija
8/17 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja itsekään en tajunnut mennä esikoisen ekaluokalla.. Ja se harmitti kyllä jälkikäteen ) 7 jatkaa

Vierailija
9/17 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä suurin osa vanhemmista on paikalla. Meillä ollut lämminhenkinen tilaisuus, opettaja monesti valmistanut jonkun kivan diaesityksen tms. kouluvuoden jutuista ja niitä on kiva katsoa. Menen kyllä huomenna pojan kanssa koululle, tytär on yläkoulussa niin sinne ei minua huoli

Vierailija
10/17 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko, olen opettaja;=)

Vierailija
11/17 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ala-asteella oli sellainen käytäntö, että vain kutosluokkalaisten huoltajat sai tulla.

Vierailija
12/17 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menen

Vierailija
13/17 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne luokkaan mahdu. 28 oppilasta ja pieni luokkahuone, juuri ja juuri oppilaat mahtuvat.

Vierailija
14/17 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen mukaan. Meillä on tapana, että kaikki vanhemmat saa tulla jos tahtoo niin tietysti menen, kerran se lapsi ekalta pääsee ja on mulle näin esikoisen kohdalla varsinkin iso juttu, kun mun pieni ei olekaan enää pieni.

Vierailija
15/17 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettäkö myös esim 4.luokkalaisten vanhemmat?

Vierailija
16/17 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:53"]

Menettäkö myös esim 4.luokkalaisten vanhemmat?

[/quote]

Kyllä. Menemme molemmat vanhemmat, lapsi itse pyysi ja sanoi, että vanhemmat saa tulla :)

Vierailija
17/17 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käytäntö sitten nykyään muuttunut? Silloin kun minä olin peruskoulussa (1980-90 luvuilla), niin tapana ei todellakaan ollut, että vanhemmat olisivat olleet paikalla todistustenjakotilaisuudessa. Kevätjuhlassa he toki saattoivat olla, jos halusivat, mutta en kyllä muista kenenkään vanhempien olleen koskaan paikalla silloin, kun varsinaiset todistukset jaettiin luokkahuoneissa kevätjuhlan päätteeksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi