Onko orgasmi sekisissä kumppanin vastuulla?
Vai onko jokainen vastuussa itsestään? Onko mielestäsi miehen homma tehdä sulle orkut?
Kommentit (14)
Onko muiden vastuulla tyydyttää sinun perustarpeesi kuten tuoda ruoka eteen? Eiköhän se vastaa kysymykseen. Kaikki eivät edes ole kiinnostuneita orgasmista tai tähtää juuri siihen.
Vaikea kysymys. me tehdäön toistemme orgasmin eteen töitä ja meille molemmille on tärkeää tyydyttää toinen. Mutta meille se tuntuu itselle hyvältä eikä vastuulta.
En haluaisi että mies joutuu näkemään suurta vaivaa ja stressiä mun orgasmista mutta tuntuisi ihan hullulta jos se olisi täysin passiivinen ja väliinpitämätön mun nautinnosta.
Eli kai juu, olemme vastuussa toistemme hyvästäolosta/orgasmista.
Eipä siitä oikein kukaan voi vastuussa olla, kun se tulee jos on tullakseen.
Oma vastuu mutta mulle on tärkeää myös tyydyttää kumppani.
Mielestäni hyvään seksiin kuuluu "vastuunotto" myös toisen nautinnosta ja orgasmista, mutta toki jokaisen kuuluu ohjeistaa kumppaniaan, sillä emmehän me voi tietää, mistä toinen nauttii. Mutta siinä mielessä on mielestäni kumppanin vastuulla, että kun itse on saanut, niin ei vain painele suoraan suihkuun ja jätä toista oman käden seuraksi.
Orgasmihan on pitkälti omien korvien välissä joten paha siitä on mennä toista syyttämään jos ei saa.
Jos itse saa, pitää auttaa toistakin.
Ehkä osa naisista odottaa miehen tekevän kaiken ja moni mies tekeekin kaiken ja saa lopuksi nauttia itsekin. Ja kyse siis nimenomaan seksistä tässä yhteydessä. Pariskuntia on varmasti joka lähtöön tässäkin asiassa. Meillä on tärkeää, että molemmat nautimme toisistamme ja kun tekee toiselle hyvää ja saa kuulla sen tekevän hyvää, nauttii kyllä itsekin. Sellainen runkkaus toisen avulla olisi turn off.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:30"]Vai onko jokainen vastuussa itsestään? Onko mielestäsi miehen homma tehdä sulle orkut?
[/quote]
Miksi ap moista miettii?
Mitä järkeä on harrastaa seksiä ollenkaan, jos mies ei ole tarpeeksi hyvä antaakseen orkun? Sikäli minusta on toisen vastuulla. Eihän kukaan mieskään ole uskollinen naiselle, joka ei ole riittävän hyvä sängyssä.
Mitä järkeä on harrastaa seksiä ollenkaan, jos ei kiinnosta kuin oma mukavuus. Helpommalla pääsee omalla kädellä ja saanti on varma. Olen ollut 10v saman miehen kanssa ja seksi kiihkeää ja määrällisesti riittävää, mutta siltikään en aina saa orgasmia. Joskus into päättyy siihen, kun mies saa ensin tai muuten vaan ei fiilikset riitä tarpeeksi. Toisella kertaa mies sormeilee tai dildoilee mulle monia orgasmeja ja itse on ilman. Ei seksielämä huonoa ole näinkään.
Ei ole. Oma vastuu. Toki herrasmiehenä mies huolehtii, että se on ylipäänsä mahdollista.