Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytättekö hajuvettä/partavettä joka päivä vai harvemmin?

Vierailija
26.01.2022 |

Itse yhä harvemmin.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella on ongelma hajusteessa kulkevat, koska se jättää vanan ilmaan ja ihmisillä on migreenitaipumus, joillakin epilepsia. Jos tuoksua ei ole, se helpottaa paljon.

Ai, en ole tiennytkään, että Tampere on Suomen virallinen migreeni- ja epilepsiakaupunki. Mutta nytpä tiedän sitä kaupunkia sitten välttää. Kiitos tiedosta! 👍

Vierailija
42/48 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan vaatteet ja laitan hajuvettä aina kun tulen töistä kotiin. Asun yksin niin kukaan hajuherkkä ei joudu kärsimään kämpässäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä hajuvettä koskaan. Pesen itseni suihkussa/kylvyssä/saunassa joka päivä, ja hiukseni pesen joka toinen päivä. En käytä muita "aineita" kuin deodoranttia, ja sitäkin vain silloin, kun haluan varmistaa raikkauteni koko päiväksi, aamusta iltaan. Käyn kosmeettisessa jalkahoidossa säännöllisesti, ja samoin hammaslääkärissä, sekä lääkärissä kartoittamassa terveystilenteeni. Joskus puolisoni haistaa minusta persikan tuoksun, tai vadelman jne., kun olen syönyt näitä. Joskus paljon lihaa syövät ihmiset haisevat pahalle, joten tarvitaan varmasti jokin tuoksu peittämään hajun. Kotini on myös siisti, koska siivoan joka päivä jotakin paikkaa, erityisesti keittiötä ja kylpytiloja.

Vierailija
44/48 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin. Escadan Cherry in the airin kadottua myynnistä en ole löytänyt mitään hajuvettä josta oikeasti tykkäisin. Ja jos joku hyvä löytyisikin niin tuskin kauhean usein käyttäisin.

Escadalta on tullut nyt tilalle uusi vastaava Cherry in Japan tms. tuoksu. En ole vielä ostanut mutta aion ostaa, tykästyin tuohon Cherry in the Airiin vasta kun se oli jo poistunut tuotannosta ja mulla on ollut sitä vaan ihan pikkuruonen pullo. Ihana tuoksu!

Mutta otsikon kysymykseen, en käytä joka päivä. Aika hajusteherkkä olen mutta joskus on kiva laittaa jotain hajuvettä vähän.

Vierailija
45/48 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään puhtaan tuoksusta, eli tuoksuttomuudesta. Käytän hajusteettomia pyykipesuaineita, shampoota, dödöä jne. Miehenikin on aivan ihanan tuoksuinen suihkun jälkeen ja jos hän laittaisi hajusteita, niin en tykkäisi niistä ollenkaan.

Vierailija
46/48 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partavettä, tai oikeammin -balsamia, aina parranajon jälkeen osana ihonhoitoa. Hajuvettä tilanteen vaatimalla tavalla. Harvoin molempia yhtä aikaa.

Vierailija
47/48 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin. Escadan Cherry in the airin kadottua myynnistä en ole löytänyt mitään hajuvettä josta oikeasti tykkäisin. Ja jos joku hyvä löytyisikin niin tuskin kauhean usein käyttäisin.

Escadalta on tullut nyt tilalle uusi vastaava Cherry in Japan tms. tuoksu. En ole vielä ostanut mutta aion ostaa, tykästyin tuohon Cherry in the Airiin vasta kun se oli jo poistunut tuotannosta ja mulla on ollut sitä vaan ihan pikkuruonen pullo. Ihana tuoksu!

Mutta otsikon kysymykseen, en käytä joka päivä. Aika hajusteherkkä olen mutta joskus on kiva laittaa jotain hajuvettä vähän.

Hei kiitos, en ollut tosta uudesta kuullutkaan. Pitää käydä huomenna testaamassa.

Vierailija
48/48 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Rakastan erilaisia tuoksuja, joten se että itse haisee koko ajan jollekin hajusteelle, estää haistelemasta muita, paljon vienompia tuoksuja. Muiden tuoksut ovat mulle se ja sama.