Milloin seksuaalisuus loppuu?
Näin 35-vuotiaana minun on äärimmäisen vaikea nähdä yli 50-vuotiaita ihmisiä seksuaalisia olentoina.
Poislukien hyvinsäilyneet tapaukset kuten vaikkapa Sirpa Selänne, joka on milf. Mutta sellainen mummoutunut, pyylevä olento, miten sellaisen voi nähdä seksuaalisena ja viehättävänä olentona?
Kommentit (33)
Minun miehelläni loppui 35-vuotiaana, kun hänet kastroitiin.
Minun seksuaalisuuteni jatkuu vielä nyt 60-vuotiaana. Kaikki asuntoalueen miehet olen läpikäynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla loppui 37 v
Sinua kohtaan.
Naisella se loppuu vihkimiseen, miehellä siemensyöksyyn.
Ihminen on koko ikänsä seksuaalinen.
Kyllähän se sitten hiipuu kun ovikset loppuu. Kun hormonitoiminta vähenee. Ihan selkeästi huomaa eron kun ovishimotuksia ei enää tule, niin eipä juuri edes ajattele asiaa.
Uskokaa pois, se on jopa rauhoittavaa ja ihanaa kun ei vähän väliä ole kuin kissa pistoksissa halujensa kanssa.
En ymmärrä tuota ikäisekseenkin erittäin ryppyisen Sirpan esimerkiksi ottoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä seksuaalisuus loppuu kirjoitti:
Seksuaalisuus loppuu 60v sen jälkeen jalat ristiin ja tarvittaessa siveysvyöllä varmistetaan ettei kettu pääse koloon.
Onko siveysvöissä nykyään lukkoja jotka toimii puhelimella, tiiätkö?
Koodilla sisään😁
Kuka hyvänsä voi googlata ne hormonikäyrät iän mukaan. Naisilla joskus viittäkymmenen tienoilla tulee stoppi ja miehillä hiipuu vähitellen mutta ei lopu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se sitten hiipuu kun ovikset loppuu. Kun hormonitoiminta vähenee. Ihan selkeästi huomaa eron kun ovishimotuksia ei enää tule, niin eipä juuri edes ajattele asiaa.
Uskokaa pois, se on jopa rauhoittavaa ja ihanaa kun ei vähän väliä ole kuin kissa pistoksissa halujensa kanssa.
En usko. Palstalla moni nainen väittää päinvastaista.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hyvänsä voi googlata ne hormonikäyrät iän mukaan. Naisilla joskus viittäkymmenen tienoilla tulee stoppi ja miehillä hiipuu vähitellen mutta ei lopu.
Siksi moni mies haluaa nuorempaa naikkosta.
Eikä lopu, ainakaan meillä.
T. Yli 70 v
Ihmisten seksuaalisuus ei riipu muiden ihmisten mielipiteestä. Voi olla vaikka 125,5 vuotiaaksi saakka. Mutta seksikkyys jonkun toisen silmissä on eri asia. Toisaalta monilla on oma kumppani, jolloin seksuaalisuutta ei kai tarvitse olla kaikille.