Mies ei tykkää facebookissa
Mieheni ei koskaan tykkää koskaan somepäivityksistäni, ei edes vaihtaessani profiilikuvan eikä anna julkaista yhteiskuvia. Kuitenkin käyttää facea ja instaa päivittäin vaikka ei useasti mitään julkaisekkaan. Tiedän että hänellä on täysi oikeus käyttäytyä näin ja vika on minussa kun tästä ahdistun ja harmistun mutta silti. Muita "kohtalontovereita" :D
Kommentit (51)
Ap: olet sairastunut peukkusairauteen. Lääkäriin ja heti.
Vierailija kirjoitti:
jos puoliso ei ikinä tykkää mistään mitä postaat, on se kyllä aika huono merkki. oma eksäni tykkäili paljon kun meni hyvin, kun alkoi mennä huonosti, ei tykännyt enää yhtään mistään mitä postasin.. ei toi kyl hyvä merkki ole. nykyisen mieheni ex-puoliso käyttää somea varmaan 3 tuntia päivässä eikä ollut ikinä tykännyt yhdestäkään hänen postaamastaan asiasta niiden vuosien aikana kun olivat yhdessä, edes yhteiskuvista.. on siinä kyllä jotain outoa pakko sanoa.
Mikä ihmeen kyttääjä sinä olet jos tiedät paljonko miehesi ex käyttää somea ja mistä hän tykkäilee? Aika pelottavaa jo.
Syy miksi en tykkää puolisoni kuvista on se että asumme yhdessä, yleensä kaikissa kuvissa mitä puolisoni ottaa ja julkaisee olen ollut vieressä seisomassa.
Ja yhteiskuvia en anna laittaa niin kauan kun puolisoni kavereina on ihmisiä ketä hän ei ole nähnyt livenä 10-15 vuoteen eikä tule varmaan koskaan enää näkemäänkään kuin sattumalta, esim. koulukavereita tai jonkun vanhan työpaikan entisiä työkavereita.
Vierailija kirjoitti:
On myös helvetin noloa tykkäillä kaikkien tuttujen naisten somepostauksista, siis mieheltä. Mulla yks eksä jonka haluaisin estää, parin vuosikymmenen takaa ja vieläkin tykkää kaikesta. En haluais omalta mieheltä nähdä mitään pakkomielteistä toisten naisten kuvista tykkäilyä. Jos ei mun kuvista tykkäis, vetäisin johtopäätökset. Sillä on joku toinen, vähintään mielessä. Eli älä ylläty jos saat viestin tai puhelun että tiesitkö että miehelläs on suhde.
Minä tiedän setämiehen, joka siis naimisissa, mutta peukuttelee työpaikkaromanssiensa ja entisten panojensa julkaisuja. Jotakinhan siis mättää näiden naistenkin päässä kun taikinaaman sallivat näin tehdä. Oma vaimo on alistettu kynnysmatto.
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä oli tollanen. Oli myös vihainen, äkkipikainen, etäinen, ei läheisyyttä ja kaikki oli mun syytä aina. Erottiin ja hirveä itkuvirsi ja valitus. En antanu periksi ku näin ettei se rakasta mua. Meni kuukausi ja sillä oli uus eka seikkailtuaan tinderissä useamman kanssa ja nyt on kihlat - yhteenmuutto - naimisiin - rakennetaan talo - ja kaikki tämä julkisena fasessa. 😅😅😅 Enkä tunnista miestä naisen sosiaaliseen mediaan vuodattamista siirappisista kuvailuista. 🤣🤣🤣
Eli jätä se, muuta ohjetta ei tule.
hih hih hih hih hih
Kaikki ei edes huomaa sitä tykkäystoimintoa.
Mun mies on tuossa asiassa tasapuolinen kaikkia kohtaan. E tykkäile muidenkaan kuvista, jne. Mites sinun mies?
Nyt jos koskaan sopii klassikko: Jätä se sika!
Täällä olis kohtalontoveri. Mies käyttäytyy kuin ap:n mies, ei tykkää eikä kommentoi julkaisuistani. Harmittaa kun kavereiden miehet laittaa sydämiä kumppaneidensa kuviin ja osallistuvat yhteiskuviin esim. matkoilla, minun kuvistani saa käsityksen että olisin yksinhuoltaja tai sinkku:(. Some on kuitenkin tätä päivää.
En minäkään tykkää mistään julkisesta söpöstelystä facessa, mitä moni nainen tuntuu kaipaavan.
Onko mies ja parisuhde naisille siis jonkinlainen statussymboli jota pitää päästä muille esittelemään?
Minusta ei yhtään ihmeellistä ettei tykkä somessa puolison jutuista. Eiköhän tuo asiat sano kotona kasvotusten eikä tarvitse muodon vuoksi vielä tykätä somekavereiden edessä.
Minun mieheni pitää Facessa vain aasialaisnaisten julkaisuista.
Pitäisikö hänen myös laittaa Faceen syntymäpäiväonnittelut vaikka aamulla jo toivotti hyvää syntymäpäivää?
Ap todisti taas sen mikä jo tiedetäänkin. Kun suhteessa menee huonosti, ei oikein haluta uskoa sitä ja yritetään pönkittää sitä somen kautta. Pitäähän sen olla totta, jos se on somessa ;). Musta olisi aivan naurettavaa onnitella miestäni sydämin somessa, kun olen sen jo aamulla livenä tehnyt. Näissä on aina joku todistelun ja esiintymisen tarve, joka kumpuaa epävarmuudesta.
Oma mieheni ei käy Facessa päivittäin, mutta profiili hänellä on ja oletan hänen edelleen jonkin verran Facea käyttävän. En ole koskaan odottanut hänen tykkäävän omista päivityksistäni. En usko, että hän ylipäänsä tykkäilee päivityksistä, eiköhän hän käytä Facea ihan tiedonhakuun (erilaiset moottoripyöräilyyn ym liittyvät ryhmät). Ei ole koskaan tullut mieleenkään, että hänen pitäisi tykätä päivityksistäni. Miksi pitäisi? En itsekään pidä kuin sellaisista päivityksistä, joita pidän erityisen onnistuneina sisällöltään ja/tai kuvaltaan. En koskaan tykkää ystäväni päivityksestä vain siksi, jos se kertoo esim. hänen vaihtaneen profiilikuvansa tms.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies ja parisuhde naisille siis jonkinlainen statussymboli jota pitää päästä muille esittelemään?
Naisille? YKSI nainen, ilmeisen nuori, kärttää mieheltään huomiota somessa ja taas uli vetää mutkat suoriksi ja puhuu naisista monikossa.
Olenkohan nyt missannut hyvän tekosyyn loukkaantua kun mun mies ei edes ole Facebookissa. Tarkoittaako sekin että se varmaan pettää mua kun ei tosiaan ikinä ole tykännyt mistään postauksesta?