Kuinka monta kuukautta sinulla oli 2. ja 3. koronarokotteen väli?
Kommentit (46)
6kk ja 2 viikkoa, en saanut aikaa aiemmin.
5 kk 17 päivää. Olen riskiryhmää, suositusta muutettiin 5,5 kuukaudesta 3 kuukauteen juuri sinä päivänä kun sain rokotteen.
Tasan 12 viikkoa, eli neljä kuukautta.
5kk ja 10pv
Ikäni on 48v ja asun Espoossa. Aika oli aikaisin mahdollisin, minkä sain. Varasin ensin myöhemmäksi ja kun ilta- ja vkl-ajat tulivat jakoon niin aikaistin.
Vierailija kirjoitti:
Otan vasta kun 9kk tulee joskus syksyllä täyteen ja jos tarvitsen enää passia silloin mihinkään. Maailmalla suurin osa ei ole saanut rokotteita edes ensimmäistä, en halua olla ahne länsimaalainen joka ahnehtii ylimääräisiä rokotteita.
Suomessa koronaan kuolleita on kuitenkin ollut vielä paljon. Nyt en ihan ymmärtänyt, miten helpotat maailmantilannetta, jos et ota 3. rokotetta?
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn. Olen aika kyllästynyt koronaväitteilyihin. Oma yksinkertainen mielipide on, että meidän pitäisi vain kuunnella hoitohenkilökunnan suosituksia. Onhan tämä uusi tilanne heillekin. Tekevät varmasti työnsä niin hyvin kuin mahdollista.
5kk 1pv. Oli aikaisin mahdollinen aika minkä sain Porissa, ikää 75+.
Päivälleen 6kk. 2 vuotta on tässä menty ilman tartuntaa. Edes altistuskaranteenissa en ole ollut, vaikka koko ajan lähityössä lastenkodissa.
5 kk 1 pv, olin varannut ajan influenssarokotukseen, mutta kuulin paikan päällä muitten puheista, että 3. koronarokotteen saisi samalla myös. Näin joulukuun alussa.
Olen itse kuusikymppinen terveehkö nainen, tapaan joka päivä iäkkäitä, rokotettuja vanhempiani, heillä väli oli myös 5 kk.
Vierailija kirjoitti:
Tulee olemaan n. 6 kk.
Sama mulla. Kolmonen on vasta parin viikon päästä, eli odottelen että 6kk tulee täyteen. Mikäs täällä neljän seinän sisällä on ollessa.
6 kk. Silloin ei saanut aikaisemmin.
Tulee olemaan n. 6 kk.