Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko sinä valmis työskentelemään 100 h vuodessa enemmän?

Vierailija
29.05.2015 |

Vai otatko mielummin leikkaukset. 100 h on noin 14 päivää lisää töitä vuodessa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolta ja kunnilta voisi leikata nämä pitkät lomat heti pois.

Vierailija
2/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen jo  nyt noin 60 h viikossa töitä, että jotenkin pärjätään. En mitenkään pystyisi tekemään enempää, kun nyt jo on lapsenvahtien saaminen työn ja tuskan takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotteluvapaan voi musta leikata poiskin. Jotkut muutkin leikkaukset olivat sellaisia että evvk. Mitä se haittaa työläistä jos eläkeläiseltä leikataan?

Vierailija
4/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tällä hetkellä, koska opiskelen. Katsotaan sitten kun valmistun!

Vierailija
5/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen jo nyt 100h enemmän.

Olen tyypillinen tämän palstan kusitolppa; palstan mittakaavassa todella kova palkka, ja teen töitä noin 10-11h päivässä, viikonloppuna ehkä yhteensä noin 8h. Virallinen työaikani on 7.5h joten kyllä se 100h tulee helposti kasaan muutamassa viikossa

Vierailija
6/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla paikalla? En. Jotain muita keinoja on pakko olla.

Voisin työskennellä kyllä, ja työskentelenkin 2 työssäni varmaan monta sataa tuntia vuodessa päätyön lisäksi. Mut vapaaehtoisesti.

Helpottaisivat Mielummin vaikka pienyrityksen toimintaa/aloitusta..

Ja toi vuorotteluvaaan leikkaus ei tuu meneen läpi eduskunnassa :)

Vierailija
7/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomia voisi tasapäistää. Kansanedustajilla, valtion ja kuntien työntekijöillä olisi varaa leikata muutama päivä lomistaan.

Itse teen nyt jo helposti tuon verran enemmän töitä vuodessa.

Vierailija
8/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä mietin että miten tämä järjestyisi, joka päivä puoli tuntia lisää töitä? lomia on pakko pitää 5 viikkoa tai muuten sairauslomat lisääntyisivät.
mutta
- Miten lapset hoidetaan kun hoitopäivät pakosta pitenevät.
- pitäisi pidentää myös hoidossaoloaikoja ja myös koululaisten ap-/ip kerhojen aukioloaikoja

- lasten harrastus mahdollisuudet väheneisivät koska kotona oltaisiin puoli tuntia myöhemmin jos kukaan enää jaksaisi/viitsisi kiikutta lapsia harrastuksiin.
ja paljon muuta ongelmia tulisi.

Vierailija
9/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen jo nyt 300h/kk, tosin vain 8-9kk vuodessa jo 3-4kk pidän vapaita. Oma valinta ja työ mahdollistaa tämän.

Vierailija
10/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee minuuttiakaan töitä ellen saa säännöllisesti pillua.

Mikään uhkapakko maailmassa ei auta. Nälkäkuolema tai asunnottomuus ei pelota koska ilman naista ei ole mitään syytä olla elossa.

Vierailija
11/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhentäisin ennemmin johtohenkilöiden lomia ja leikkasin lomarahoja. Lomat maks 35 joihin ei mitään lauantaita lasketa.
Mutta toisaalta, mun työpäivä kaipaa lisää taukoja joten joku vartin/puolen tunnin lisätä olis oikein mukava - nyt en juurikaan ehdi kahvitelemaan muiden kanssa :)

Vierailija
12/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas minulle tyhmälle, miten se kansan ostovoima lisääntyy ja kotimarkkinat elpyvät, kun ei raha eikä työllisten määrä nouse. Ainoastaan kulutus laskee, kun ei tämän 100 tunnin lisätyön uuvuttama jaksa soppailla eikä edes enää käydä kaljalla?

Vierailija
13/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa. 

Vienti ei vedä, kun ei osata myydä. Kotimarkkinatkaan eivät vedä , kun ei ostovoima ja kulutus lisäänny. Ainoa mikä kasvaa on teollisuuden varastot. Kun ei hyödykkeet mene kaupaksi ja tarvittava määrä saadaan nyt pienemällä työvoiman määrällä, niin voidaan taas vähentää ihmisiä työpaikoilta. Ei mahdo pieneen tyhmään päähän ei, vaikka miten oiskin se suora putki jalkojen välistä aivoihin

Vierailija
14/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nuo päivähoitoleikaukset ja äitiys-, isyys- ja vanhempanlomien leikaukset, lapsilisäleikaukset yms. ja verojen ja maksujen korotukset tarkoita että työvoimaa tulee lisää tarjolle kun lapset työnnetään tarhaan ja halutaa palata töihin. Osa varmasti jättää sen extra lapsen lapsen tekemättä, joten ei tarvita sijaisiakaan.

Vierailija
15/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mä työpäivää jollain 15 minuutilla max 30 minuutilla pidentää. Tämä edellyttäisi, että ehdottomasti ei saisi tulla mitään lisäleikkauksia. Siihen en kuitenkaan ihan jaksa uskoa.

Vierailija
16/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, onneksi ei tarvitsekaan.

Vierailija
17/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moneen vuoteen lomaillut kuin joitakin päiviä ja teen osan vuodesta ylitöitä ja vkonlopputöitä. Kuolisin, jos tekisin 100 h lisää. No, tuo lisäys ei koske pienyrittäjää.

Vierailija
18/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntipalkkalainen.teen nyt 7.40 joten oon sen 20 min.

Vierailija
19/19 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kertyy vuosittain ylitöitä ehkä tuon verran, ne menisivät sitten normaalityöaikaan. Nytkin ne on pidettävä vapaina, josta taas seuraa rästitöitä, jotka tehdään ylitöinä. Työajan pidennys ratkaisisi tämän kierteen. Ehtisi tekemään työt työajalla.

Lomiakin voisi leikata. Talviloma tulee tarpeeseen, mutta kesällä riittäisi joku pari viikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme