Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaahan Te.

Vierailija
29.05.2015 |

Eli viisaamman sukupuolen edustajat, naiset. Kertokaa mulle tyhmälle, kun joku juttu tässä ei mulle oikein aukea.

Penikseni on 16,5 cm pitkä ja 15,5 cm ympärysmitaltaan. Vaimoni useasti tiuskaisee, kun yritän mennä halausta pidemmälle, mene nyt sen pikku pippelis kanssa siitä. Siis tiuskaisee, eikä avaa aihetta minulle enempää, vaikka kuinka nätisti yritän ottaa asian puheeksi.

Mies 40v ei nyt oikein ymmärrä. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta. Huono sellainen kyllä, mutta en usko hänen tarkoittavan, että kalusi on kirjaimellisesti pieni.

N32v

Vierailija
2/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hiekottaa, kysy onko sillä päässyt hiekkaa pilluun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paas kokeillen rouvan kehoitusta ja meetkin pariks päiväks kertomatta vaikka mökille. Et vastaa hänen soittoihinsa etkä muutenkaan pidä yhteyttä. Saattaa olla että jo sen parin päivän perästä se pikkukikkelikin kelpaa

Vierailija
4/6 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 06:49"]

Sanonta. Huono sellainen kyllä, mutta en usko hänen tarkoittavan, että kalusi on kirjaimellisesti pieni. N32v

[/quote]

Vierailija
5/6 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että kullisi mitat riittää. Jostain nyt kenkä puristaa, tai vaimosi ei ymmärrä hyvänpäälleM50+.

Vierailija
6/6 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:02"]

Uskoisin että kullisi mitat riittää. Jostain nyt kenkä puristaa, tai vaimosi ei ymmärrä hyvänpäälleM50+.

[/quote]

Hyvän päälle.

Noin ei kirjoita muu kuin ruskean reiän ritari.

Yök

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan