Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sotia olet leikkinyt?

Vierailija
29.05.2015 |

Lapsena leikittiin aina Irakin ja Iranin välistä sotaa. Minä olin aina Irakin joukoissa. Joskus myös toista maailmansotaa joissa yleensä olin "liittoutuneiden" puolella. Melkein kaikki pihan muut lapset halusivat olla natsien puolella koska natsi oli hassu sana. Vähän kuin nakki.
Tuo "liittoutuneet" on sitaateissa siksi koska ei me sitä nimeä käytetty, mutta en myöskään muista mitä sanaa natsien vastapuolesta käytimme.
Vietnamin sodasta oli lapsuudessani jo kulunut sen verran aikaa että se oli leikkinä ihan last season. Suomen käymät sodat eivät jostain syystä ollert myöskään ohjelmassa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesisotaa ja tyynysotaa. Ei muita.

Vierailija
2/3 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumi- ja tyynysotaa.

Lapset on lapsia, mutta jotekin karmaisee, että oikea sota on ollut leikin esikuvana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kapinaliiton joukkoja ainakin Star Warsissa. Perustettiin joku tutka-asema, jota piti vartioida. Tai sitten galactican joukkoja, juostiin ympäriinsä, ja joku heilutti puukarahkaa, ja söi taivaalta tippuvia rakeita, mutta totesi samalla, ettei saa syödä paljon kerralla, koska rakeet heikentävät elinvoimaa. Sitten rakennettiin myös maja sisälle, pöydän alle, ja periskooppi toimi tähystyslaitteena. Kengät eteisessä olivat tankkeja, jotka piti tuhota. Sitten oli jotakin puuvipuja joita piti vetää, jolloin majan ympäri sijoitetut tuolit toimivat tykkeinä, ja ampuivat jaloillaan.Ammuslaatikkojakin oli, taisi olla jotain vanhoja filmirasioita. Toista maailmansotaa varten oli sitten jotakin tinaukkoja sinkoineen. Kun tietokone tuli taloon, oli toki helppoa leikkiä Naton tai Varsovan liiton komentajaa, esim. Theatre Europessa. Ei nää naiset oikein näitä asioita osaa. T. mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme