Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt riitti tää kuorsauksen kuuntelu!!!! prkl!

Vierailija
29.05.2015 |

Huomenna kerään luuni ja muutan mökille. Takasi en tule ennenkö ukko on löytänyt konstin tuohon röhkimiseen. Maailman kamalin ääni, mun mitta on täynnä. Mullekin kuuluu kunnon yöunet.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Vierailija
2/24 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on flunssa, nukkuu niin sikeästi etten saanut kääntämään kylkeä. Tulevat yo-juhlat ja tämän päivän kakkujen täyttö operaatio valvottaa minua ja hermo meni sängyssä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat

harmillisesti kuorsaus on yksi aisa, mihin kukaan ei oikein voi itse vaikuttaa...

Vierailija
4/24 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia

Vierailija
5/24 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniapnea? Ylipaino? Kitarisat? 

Kuorsaaminen on hirveä vaiva, mutta kyllä sille jotain voi tehdä. Erilliset makuuhuoneet? 

Meillä mies onneksi kuorsaa vain silloin harvoin kun on ollut pidemmän kaavan mukaan kavereiden kanssa juhlimassa. Silloin hän menee suoraan työhuoneen sohvalle nukkumaan ja mä saan nukkua rauhassa. :)

Vierailija
6/24 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti?

Vierailija
7/24 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussittuna nukkuisit sikeästi.

Vierailija
8/24 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, taas yks syy miksei kannata miestä hommata

Vierailija
9/24 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi syy miksi ei kannata naista ottaa elätiksi!

Vierailija
10/24 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 03:42"]Uniapnea? Ylipaino? Kitarisat? 

Kuorsaaminen on hirveä vaiva, mutta kyllä sille jotain voi tehdä. Erilliset makuuhuoneet? 

Meillä mies onneksi kuorsaa vain silloin harvoin kun on ollut pidemmän kaavan mukaan kavereiden kanssa juhlimassa. Silloin hän menee suoraan työhuoneen sohvalle nukkumaan ja mä saan nukkua rauhassa. :)
[/quote]

Vähän ot. Nielurisoja on kaksi, kitarisoja yksi

Vierailija
11/24 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat!

Vierailija
12/24 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat ei auta minulla. Meillä mies kuorsaa sekä selällään ja kyljellään nukkuessaan. Ei tosin myönnä sitä itse.

Vierailija
13/24 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 05:52"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 03:42"]Uniapnea? Ylipaino? Kitarisat? 

[/quote]

Vähän ot. Nielurisoja on kaksi, kitarisoja yksi
[/quote]

Ja kitarisakin yleensä surkastuu teini-ikään mennessä, joten ap:n miehelle ei oikein voisi tehdä kitarisaleikkausta.

Vierailija
14/24 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko lääkäriin. Kyllä asialle voi ja pitää tehdä jotakin. Perherauhan takia!

Vierailija
15/24 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 03:23"]

Korvatulpat

harmillisesti kuorsaus on yksi aisa, mihin kukaan ei oikein voi itse vaikuttaa...

[/quote]

Kyllä voi vaikuttaa.

Vierailija
16/24 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen kuorsauksen taustalta paljastui paha uniapnea. Ei auttanut kyljellään nukkuminen, korvatulpista kuului läpi. Jopa seinien läpi jyrisi. Kuorsausleikkauskaan ei auttanut. Lopulta unipolygrafia-tutkimuksessa paljastui uniapnea. Nyt CPAP-laite käytössä ja saamme nukkua vierekkäin. Miehelle alkoi tästä virkeämpi ja parempi elämä. Suosittelen käymään lääkärissä. Keinoja löytyy. Älkää tyytykö mihinkään vähättelyyn vasn vaatikaa apua.

Vierailija
17/24 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nukkunut tällä viikolla pari yötä sohvalla saman asian takia. Asiaa on tutkittu, miehellä on ollut parikin kertaa yön yli ties mitä kuorsauksen äänityksiä, nenän alla hengityksen mittausletkuja, jotakin tarralla kiinni olevia yöllistä liikkumista mittaavia antureita jaloissa, käsissä jne. ja en edes muista mitä muuta, mutta apua ei ole löytynyt.

Ylipainoa ei ole enää, makkari on pölytön ja ainahan mies ei edes kuorsaa, joten en tiedä mitä tässä tekisi. Korvatulpat ovat täysin turhat. Hauska on, että tuo Toimin lausahdus nussittuna sikeästi nukkumisesta toimii kuorsaukseen. Jostakin syystä mies nukkuu silloin kuin puulla päähän lyötynä täysin äänettömänä. :D Niinpä olen ottanut sen välillä meille aseeksi kuorsausta vastaan, ihan aina ei vain irtoa..

Vierailija
18/24 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 06:19"]

Korvatulpat ei auta minulla. Meillä mies kuorsaa sekä selällään ja kyljellään nukkuessaan. Ei tosin myönnä sitä itse.

[/quote]Ota videota tai äänitä, niin mäkin olen tehnyt kun mies on kiistänyt kaiken. Äläriin saa kaupasta ilmaisia äänitysohjelmia, mulla on käytössä yhtenä yönä ostettu Audio recorder Plus -ohjelma. :)

Vierailija
19/24 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies käynyt korvalääkärillä arviossa? Korvalääkäri osaa katsoa nielun ja leuan rakenteet, olisiko niissä esim leikkauksella hoidettavaa tai olisiko kuorsauskiskosta apua. Kannattaa käydä jollakin asiaan perehtyneellä korvalääkärillä. Kuulostaa sille, että ainakin tuo unipolygrafia on tehty piuhoista päätellen.

Vierailija
20/24 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen kuorsaukseen tosiaan aina apua saa. Itse kuorsaan ja olen vielä nainen. Ei ole ylipainoa. Kävin uniapneatutkimuksessa, ei ole uniapneaa. Mitään ei voi tehdä.