Tuli ilmoitus hyväksyä palstan säännöt?
Eli aiemmin illalla avasin av-palstaa kännykällä, jolloin ensimmäiseksi avautui ilmoitus, jossa olisi pitänyt lähettää ok ruutua klikkaamalla viesti, jolla olisin hyväksynyt sivuston säännöt. Huomasin kuitenkin yläkulmassa ruksin ja painamalla ilmoitus hävisi ja normaali näkymä avautui. Tuntuu, ettei ollut ihan ylläpidon suunnittelema temppu.
Kommentit (18)
Mulle tulee muutaman kerran päivässä
No mikä sen tarkoitus on? Lähettääkö se tekstarin?
Aiemmin ei ole tullut eikä sen jälleen.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 00:58"]Tuleekohan rekkis pakko?
[/quote]
Jos haluavat menettää suurimman osan kävijöistä, niin kyllä. Johan sitä kokeiltiin viikonlopun ajan ja oli aika hiljasta.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 00:58"]No mikä sen tarkoitus on? Lähettääkö se tekstarin?
[/quote]
Klikkaa vaan ruksia
Onko se joku virus tyyppinen juttu?
Palstan käyttäjäehdot ovat täysin kohtuuttomat, enkä ikinä voi hyväksyä niitä. Mun pakko haukkua ihmisiä ja kylvää pyhää rotuvihaa.
Kun mä yritin avata niitä palstan sääntöjä ni eipä avannu.. Meni vaa etusivulle. Jotain mätää.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 01:00"]Älkää vitussa hyväksykö.
[/quote]
Jos hyväksyy niin tallentaako puhelinnumeron?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 01:00"]Älkää vitussa hyväksykö.
[/quote]
Jos hyväksyy niin tallentaako puhelinnumeron?
[/quote]
Kyllä ja käyttömaksut tulevat perässä
Onkohan niitä tyyppiä "Olet Miljoonas kävijä"viestejä?
Ehdot ovat kohtuuttomat. Helsingin käräjäoikeudessa pari juttua menossa juuri nyt jossa vaaditaan suostumuksen purkua kohtuuttomien ehtojen takia. Voi olla että voittavat jutun, mutta oikeudenkäyntikuluja tulee ja aikaa menee.
Näkeekö nämä jotka poistaa viestejä puhelinnumeron?
Siis ymmärsin sen tarkoittavan että jos kirjoittaa tänne palstalle viestin, hyväksyy samalla säännöt. Ei siitä mitään tekstaria tms tule. Vastaava on yleinen muilla sivustoilla (sanamuoto yleensä vähän eri).
Mullakin tulee aina