Nyt se on nähty, suku on pahin, jopa oma äiti haluaisi , että minun vaan pitäisi auttaa ja altistaa itseni koronalle!!
Tätä tämä on ollut syntymästäni saakka! Minua ei hoidettu kunnolla, vedottiin rahapulaan, nyt kärsin niin , että siitä huomauttelee jopa tuntematoomat ihmiset.
Kertokaapa miten kestän loppuelämän? Onko kenelläkään muulla julma raakaa lähisuku, jotka ajattelee vain itseensä, eikä pitemmällä tähtäimellä kokonaisuutta ? Luodaanko joku ihminen tänne vain sylkykupiksi?
Kommentit (3)
Sama tilanne . Muuten ei välitetä paitsi kun ollaan jotain vailla . Toinen lapsi oli tärkeämpi jolta ei apua heru , itselläni kantti ei kestä olla auttamatta . Vanhempi suojelee koronalta itseään välittämättä saanko minä sen kunhan hoidan hänen asioitaan . Mutta kun häntä itseään huvittaa mennä jonnekin se onnistuu koronasta huolimatta . Olen pelkkä piika josta ei väliä .
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne . Muuten ei välitetä paitsi kun ollaan jotain vailla . Toinen lapsi oli tärkeämpi jolta ei apua heru , itselläni kantti ei kestä olla auttamatta . Vanhempi suojelee koronalta itseään välittämättä saanko minä sen kunhan hoidan hänen asioitaan . Mutta kun häntä itseään huvittaa mennä jonnekin se onnistuu koronasta huolimatta . Olen pelkkä piika josta ei väliä .
Otan osaa!
-Ap
Kuulostaa siltä että psykoterapia suhteestasi lähivanhempaan oikeasti voisi auttaa sinua. Kannattaa maksaa vaikka itse, jos saat sillä paremman loppuelämän.