Mies taas kertoi yllättäviä asioita... enkä tiedä mitä ajatella!?
Eli aamulla totesi että " oh mulla olisi aamubrunssi eräässä firmassa" - en taida mennä (kännykkä piippasi kun muistutti).
Sitten sanoi, että kesälle niissä tuli käytyä.
Siis aha, mulle ei ole koko kesänä puhunut mitään tälläisestä.
Ei ehkä vaarallista, mutta rasittavaa varsinkin kun luottamuspulaa on.
Hän aina kertoo sitten vasta kun jotain on jo tapahtunut tyyliin vuoden, esim. ihastuminen työkaveriin tuossa taannoin jne.
Olisitteko huonona, minä olen : (
Kommentit (7)
vasta tämän keskutelun jälkeen on aika edetä eteenpäin.
Mä en näe noissa jutuissa mitään pahaa.
Silloin miehen oli pakko asiasta kertoa. Ja nämä brunssi, hmm, kyllä mä kertoisin jos kävisin brunssilla kerta viikkoon vieraassa firmassa.
Mutta mieheni pimittää näköjään yhtä sun toista : (
Enkä tykkää yhtään kun itse olen ihan erilainen!
-ap
Minusta vain on normaalia puhua mitä on päivän aikana tehnyt, jos teistä ei niin ei voi mitään.
-ap
Eli ensimmäisestä brunssista toisessa firmassa olisin ehkä odottanut tietoa, mutta tuskin hän olisi kertonut siitä enää sen jälkeen. Jos siis tapaus on jo viikottainen, se on jo hänen mielestään niin vanhentunutta tietoa, ettei sitä kannata mainitakaan. Olisiko ap:n miehellä sama tapa?
Esimerkkinä voisi mainita vaikkapa, että miehelläni on palavereita ympäri kaupunkia ja lähikunnissakin päivittäin, mutta hän mainitsee niistä ainoastaan jos palaveri on pidetty jossain erityisen kauniissa paikassa tai vaikkapa kotikunnassamme.
En minäkään päivittäisiä tai edes viikottaisia rutiinejani kerro miehelleni. Nehän ovat tuttua juttua jo.
ja mies sitten siihen ai niin brunssi, en taida jaksaa tänään mennä, tulihan koko kesä käytyä. ja sellainen pikkulisäys että tämä entinen ihastus on nykyään tämän firman palveluksessa jossa on koko kesän brunssitellut : (
-ap
kun ei ole nähnyt tarpeellisesksi kertoa.
Huolestuneempi olisin jos ukkoni tulisi jankuttamaan olevansa paraikaa kauhean ihastunut johonkin toiseen. Se että oli vähän viehättynyt joskus aikaa sitten eikä siitä sen kummempaa seurannut on aika paljon mukavampaa kuulla...