Sanni Grahn-Laasonen on seksikäs!
Hän voi tiukkaan nahka-asuun pukeutuneena leikata minun tukiani koska hyvänsä!
Kommentit (17)
No ei tod. Minusta pelottavan oloinen.
Pikku tyttö se on. Lapsen vartalokin sillä on.
Tätimäinen kapitalisti. Ei jatkoon.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:16"]
Karvaiset kainalot!
[/quote]
Huh! Nyt alkoi panettaa.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:12"]Pikku tyttö se on. Lapsen vartalokin sillä on.
[/quote]
Täti se on. Tädin vartalokin sillä on.
Naisilla on karvakammo, ryppykammo, läskikammo, bakteerikammo, kaiken luonnollisen kammo. Neuroosi.
Taas katkerat ämmät tuli ulisemaan. Sama homma aina jos sanoo vartiaisen tai kiira korven olevan pantavia.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:34"]
Taas katkerat ämmät tuli ulisemaan. Sama homma aina jos sanoo vartiaisen tai kiira korven olevan pantavia.
[/quote]
Kiira Korpi on elottoman näköinen nukkenaama, jolla on aina sama ilme. Myös liian pieni lantio. Superkiltti ja täydellisyyteen pyrkivä ihminen muuten.
Sanni rupesi näyttämään entistä seksikkäämmältä kun kokkarina sanoi, että koulutuksesta ei saa enää leikata.
Niin tavallinen kolmekymppinen kuin voi olla. Tuollaisia on Espoossa 13 tusinassa.
Sanni on kyllä todella kaunis ja seksikäs nainen. Etenkin hänen kaunis hymynsä on kyllä katsomisen arvoinen ilmestys. Olen nähnyt Sannin ihan lähietäisyydeltä, ja täytyy kyllä sanoa että hän on söpöimpiä naisia mitä koskaan olen nähnyt. Toinen yhtä kaunis ja seksikäs on Sanna Marin, jonka upea hymy ja seksikäs vartalo saa lähes täydet pisteet.
Kyl sitä kerran kaks vois polkasta.