Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

loukkaantuisitko, jos miehesi vanhemmat veisi miehesi matkalle?

Vierailija
28.05.2015 |

Sinua ei otettaisiin mukaan.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo lähtisi. Ex-appivanhempiensa kanssa kyllä reissaa. Ihania ihmisiä kyllä ovatkin.

Vierailija
22/28 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:01"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:47"]

App vanhemmat tietävät, että rahatilanne emme on huono ja olemme vain kotona koko kesän. Siksi minä otan asiasta vähän nokkiini, kun minä olen nyt sitten koko kesän kotona ja mies pääsee pois ja vielä ilman lapsia. Ap

[/quote]

Miksi teit lapsia, jos niiden kanssa oleminen on rangaistus?

[/quote]

Erittäin hyvä kysymys!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:47"]App vanhemmat tietävät, että rahatilanne emme on huono ja olemme vain kotona koko kesän. Siksi minä otan asiasta vähän nokkiini, kun minä olen nyt sitten koko kesän kotona ja mies pääsee pois ja vielä ilman lapsia. Ap
[/quote]

Nyt haiskahtaa oudolle....miksi sun mies lähtisi matkalle dementoituneen, siis laitoshoidossa olevan äitinsä ja ilmeisen iäkkään isänsä kanssa? Varsinkaan jos eivät ole koskaan maksaneet teille mitään? Onko puhtaasti lomamatka, vai joku sukuloimismatka? Itse kyllä ihmettelisin, jos perheellinen mies lähtisi lomalle vanhempiensa kanssa.
[/quote]
Ei miehen vanhemmat mitään dementoituneita ja laitoshoidossa ole. Mistä niin päättelee? Ap

Vierailija
24/28 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaisin miehen laukun ja työntäisin väkisin ovesta ulos. Ei tuo äijä lähde mihinkään ilman että joku suunnilleen aseella uhaten pakoottaa. Tekisi vain hyvää hänellekin välillä vaihtaa maisemaa.

Vierailija
25/28 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ajettelen itse näin, etten kyllä kehtaisi kutsua vain poikaani lomalle kanssani ja jättää miniää ulkopuolelle. Kutsuisin joko molemmat tai en kumpaakaan. (Poika tosin ei vielä seurustele, mutta sitten tulevaisuudessa).

Vierailija
26/28 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minusta on vähän eri asia, jos mies on 18v ku 48v.. Parisuhteen kestokin vaikuttaa. Mutta aika oudolta tuntuis, jos mies olis edes lähdössä. Miehen veli ja hänen vaimonsa ovat olleet reissussa appivanhempien kanssa. Mä menisin kyllä mielummin miehen kanssa kahdestaan..

Vierailija
27/28 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta pitäs loukkaantua kyllä mies on äitinsä lapsi vaikka onkin yli 40v. Teenhän minäkin matkoja omien vanhempieni kanssa. Tosin hieman kateellinen voisin olla jos matkan kohde olisi jokin lämmin (esim. Turkki)

Vierailija
28/28 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menköön minne reissuille huvittavaa. Tämä on meidän tapauksessa täysin hypoteettinen kysymys, koska miehen vanhemmat eivät matkusta. Viikonloput heidän luonaan on jo tuskaa, joten kiitos ei reissuille. Aikuisina ihmisinä meillä on varaa ostaa omat matkamme ilman kummamkaa vanhempia.