Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia naiskavereita miehelläsi saa olla?

Vierailija
28.05.2015 |

Tai missä menee raja?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita saa olla vaikka minkälaisia. Panot, hoidot ja ihastukset, siinä menee mun raja.

Vierailija
2/13 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaisia. t. Pirttihirmu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kaikenlaisia, mutta ei seksi-/rakkaussuhteita, kiitos.

Vierailija
4/13 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sai pitää minkälaisia naiskavereita tahansa. Annoin kuitenkin vapaasti mennä, kun sielunkumppanuus yhdistyi intiimiin yhteyteen. Sielunkumppani ei miestä kuitenkaan huolinut ja nyt mies itkee minua takaisin. Itse kuitenkin haluan miehen, joka ei halua intiimisielunkumppanuuskaverisuhteita muiden naisten kanssa.

Niinkuin ex-mieheni sanoi, puolisolla ei ole oikeutta rajoittaa kaverisuhteita. Hän unohti vain, että minulla oli oikeus päättää siitä, kenen kanssa olen suhteessa.

Vierailija
5/13 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua rumempia ja lihavampia. Tosin heistäkin haluan eroon, jotne käyttäydyn aika v-mäisesti heidän seurassa yleensä.

Vierailija
6/13 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia! Mielellään sukulaisuussuhde myös olemassa... No eiku oikeesti. Kavereita saa olla, varsinkin jos on vanhoja ystäviä tms. Mutta ei mitään kovin liiallista hengaamista, kerta vuodessa riittää jos lapsuudenystäviä ovat.

Vierailija
7/13 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu. Miehelläni on yksi naiskaveri jonka kanssa harrastaa kuntoilua. Silloin on ihan ok että joskus vertailevat perseitään ja sikspäkkejä keskenään. Muiden kavereiden kanssa en tykkäisi että mies ottaa niin läheistä kontaktia.

Vierailija
8/13 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei muuten haittaa miehen naispuoliset ystävät, kaikki ovat ystäviä monien vuosien takaa. Mutta yksi nainen minua ärsytti. Hän ei koskaan puhunut minulle mitään, ei yrittänytkään tutustua ja oli kauhean tyly. Sitten kun en ollut paikalla niin tuntitolkulla puhui mieheni kanssa. Varsinkin kun hän erosi, hän soitteli miehelleni päivittäin ja pyysi hänen apuaan joka pikku asiassa, taulu piti laittaa seinälle jne. Lopulta en jaksanut katsoa enää ja sanoin miehelleni että minua häiritsee olla kolmas pyörä. He eivät enää ole kovin läheisiä.

Vierailija
9/13 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on minkäänlaisia romanttisia tunteita naista kohtaan tai voisi edes kuvitella harrastavansa seksiä ym. naiskaverin kanssa, niin silloin on parempi olla olemati kaveri jos on parisuhteessa tai lähteä sen naiskaverin kelkkaan...

Vierailija
10/13 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan minkälaisia vaan, mikä minä olen hänen kavereitaan rajoittamaan. Jos ei itse tajua, missä raja kulkee, ei se minun rajan asettamisella auttaisi.

Vierailija
11/13 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa, kun mun miehellä ei ole naiskavereita ja hyvä niin.

Vierailija
12/13 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on minkäänlaisia romanttisia tunteita naista kohtaan tai voisi edes kuvitella harrastavansa seksiä ym. naiskaverin kanssa, niin silloin on parempi olla olemati kaveri jos on parisuhteessa tai lähteä sen naiskaverin kelkkaan...

Vierailija
13/13 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:31"]

Rumia! Mielellään sukulaisuussuhde myös olemassa... 

[/quote]

Eli yökylään saa mennä serkkutytön luokse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi