Apua äkkiä!!! Miten saa lähestymiskiellon NYT!!
Auttakaa! Mies on tulossa tänne, sillä on avaimet, tää on mun koti, en halua sitä tänne!
Tuleeko poliisit jos soitan niille, viekö ne sen pois?
Tiedän, että se tulee, eikä suostu lähtee, en kestä sen ahdistelua ja painostusta enää!!!!
Mitä mun pitäis tehdä?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:09"]
No mitähän kannattaisi tehdä .. Hmmm .... Soittaako poliisi vai kirjoittaa vauvapalstalle? Odotatko ettö täällä olisi joku kaavake sulle?
[/quote]
No mitä mä tässä odotellessa voisin muuta tehdä, kuin kysyä neuvoja, jos täällä olis vaikka joku, joka on kokenu tämmöstä tai muuten tietää mitä tämmösessä tilanteessa tehdä. Mitä muuta voisin tehdä? En kai voi poliiseja soittaa ennenkuin se on täällä, kun en tiedä jos se meniki sinne juhlaan ja tulee sitte vasta tunnin-kahden kuluttua tai vasta yöllä. Vai?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:09"]
No mitähän kannattaisi tehdä .. Hmmm .... Soittaako poliisi vai kirjoittaa vauvapalstalle? Odotatko ettö täällä olisi joku kaavake sulle?
[/quote]
No mitä mä tässä odotellessa voisin muuta tehdä, kuin kysyä neuvoja, jos täällä olis vaikka joku, joka on kokenu tämmöstä tai muuten tietää mitä tämmösessä tilanteessa tehdä. Mitä muuta voisin tehdä? En kai voi poliiseja soittaa ennenkuin se on täällä, kun en tiedä jos se meniki sinne juhlaan ja tulee sitte vasta tunnin-kahden kuluttua tai vasta yöllä. Vai?
[/quote]
No soita poliisille ja kysy toimintaohjeita ja apua. Kerro koko tilanne suoraan, ahdistelusta jne lähtien.
Poliisit hoitavat miehen pois, jos ei suostu poistumaan pyynnöstä. Avaimilla ei ole mitään väliä; lukkoseppä sarjoittaa lukot uudestaan, lukkoja ei tarvitse vaihtaa! Et voi tietää, onko mies teettänyt lisää avaimia, vaikka saisit yhdet avaimet pois häneltä.
Nyt soitti, oli rauhoittunut ja pyyteli anteeksi. Harmitteli, kun tilanne oli taas menny tähän. Jutteli ihan normaaleja. Ei uhannut tulla tänne. Seuraavassa puhelussa (vanhan kaavan mukaan jos menee, niin ehtii soittaa vielä ainakin pari kertaa tänään) saattaa olla sitten taas ihan eri tunnelmissa.
Huokaus
Oon tosi väsynyt tähän :(
Voi näitä uusavuttomia...Päivystävä lukkoseppä!!