"Junan alle hyppäämisestä kauheat traumat veturinkuljettajalle"
Jutun lopussa on lause: En tiedä kenenkään jääneen työkyvyttömäksi tällaisten traumaattisten tapahtumien takia.
On se kyllä ihan valtavan traumaattista, siinä menee kuskin koko elämä ihan kokonaan pilalle. Onneksi työkyky ei kuitenkaan mainittavasti kärsi.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:10"]Hukkuminen on siistein ja uskon että aika moni hukkuminen on itsemurha. Se tilastoidaan aina onnettomuutena, joten omaisillekin helpompi. Tiedän ainakin pari tapausta, joissa hukkuminen oli pahassa elämäntilanteessa, mutta omaisille helppo sanoa ihmisille "hukkui". [/quote] Riippuu vähän... Jos nostetaan tyyliin 30min-tunti hukkumisen jälkeen, niin ehkä, mutta jos on pidempään, niin ei kyllä ole siistiä. Oletko koskaan nähnyt hukkunutta ihmistä?
*Ällövaroitus*, ei kannata lukea tästä eteenpäin, jos on herkkä.
Sitä 2vk vedessä ollutta ruumista ei enää tunnistanut ihmiseksi, jos ei olisi alunperin tiennyt, että siinä on ihmisen ruumis. Se amme näytti joltain likasäiliöltä, missä oli epämääräisiä luita ja lihan palasia. Ei ollut siistiä ei.
N17
[/quote]
Ihan mielenkiinnosta, miksi jo noin nuorena olet noin paljon ruumiita nähnyt? Millaisissa ympyröissä oikein liikut?
[/quote]
Tulen normaalista perheestä, mun kaverit ovat normaaleja ja olen muutenkin "normaali" ( :D ), mutta minulla on ollut huonoa tuuria. Väärässä paikassa väärään aikaan. Ja ollessani masentunut pari vuotta sitten (dg syvä masennus, ei lievä, ei keskivaikea, vaan syvä) tutkin netistä erilaisia tapoja tehdä itsemurha, kun halusin vain pois täältä. Yritinkin itsemurhaa, mutta epäonnistuin, jouduin ensiapuun ja suljetulle osastolle, missä sielläkin näin yhden itsariyrityksen. Yksi potilaista oli viiltänyt ranteensa, kaulansa, mahansa ja jalkansa auki, mutta se saatiin pelastettua.
Mutta niin. Olen nähnyt paljon asioita, koska olen sattunut väärään paikkaan väärään aikaan ja netissäkin olen nähnyt yhtä sun toista.
Nyt kuitenkin olen jo ok. Masennusta ei enää ole, enkä edes halua enää tappaa itseäni, vaan täällä oleminen alkaa olla vähän kivaakin. Olen vain nähnyt asioita, joita tuskin koskaan voin unohtaa.
N17
Ainakin ennen, Lontoon metrokuskit pääsi kolmesta itsemurhasta täyspalkkaiselle eläkkeelle.