Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teidän kisut herättää teidät?

Vierailija
26.01.2022 |

:)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipeää sänkyyn ja tapsuttelee naamalle. Jos en avaa silmiä tekee sen uudestaan ja maukaisee. 

Vierailija
2/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tassuttaa naamalle ja maukaisee. Jos en herää, niin toistaa niin monesti kunnes herään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat nukkuvat mun ja miehen päällä, joten heräävät kun nousen ylös ja ne käytännössä varisevat päältäni. Joo, meillä on aamu-unisia kissoja.

Vierailija
4/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovalla kurkkuäänellä sängyn vieressä ennen aamukuutta. Se kurkkuääni on sen juttelua yleensäkin ja se vastaileekin aina, kun sille puhutaan.

5/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökki kostealla, kylmällä nenällään mun naamaa 🐱

Vierailija
6/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kissat herätä. Vanhin kissa nukkuu minun tyynyllä. Miehen kissa nukkuu hänen vieressään. Kissat herää kun ihmiset nousee ylös. Muuta n kissat nukkuu samoilla paikoilla aamulla mihin ryhtyivät illalla nukkumaan. Koskaan ikinä ei saa nousta palvelemaan kissoja yöaikaan, mm käki haluaa nukkua rauhassa.

Vierailija
7/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ei nuku makkarissa, mutta kun mies noustessaan jättää oven auki, niin hetikohta toinen kissoista mun päällä polkemassa ja kehräämässä.

Vierailija
8/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa naamansa mun naamaa vasten ja hyrrää kovaa:😻 huomentaaaah🐾🐾

Vierailija
9/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaan ääneen naukumalla monta kertaa yössä. Alkaa yleensä juuri kun olen nukahtamassa, minkä jälkeen toistuu 1-2h välein. On pahentunut kissan tullessa vanhemmaksi vaikka kilpirauhasarvot olivat kunnossa.

Vierailija
10/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamppaavat kehräten mahan/rinnan päällä ja naukaisevat välillä. Vanhempi kissa tulee nuolemaan naamaa ja hiuksia, ja hurisee lujaa suoraan korvaan 🐈🐈🐾❤

Vierailija
11/11 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos makkarin ovi on kiinni, niin hakkaa ja raapii sitä ja maukuu äänekkäästi. Tähän auttaa onneksi korvatulpat.

Jos kisu on päässyt makkariin asti, alkaa hurja nuolemisoperaatio. Samaan aikaan kehrää kovaäänisesti. Nuolee käsiä, jalkoja, naamaa, mikä nyt milloinkin peiton alta pilkistää. Ei auta edes että yritän vetää peittoa korville asti, tunkee sitten raivokkaasti peiton alle - ikinä muulloin ei kömmi sinne, ei tykkää oleilla peittojen alla.

Olisi ihana antaa kisun nukkua makkarissa, mutta en voi jatkuvasti uhrata uniani…