Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söpöjä nää jotka luuli ostaneensa dipistä. Katsokaa käyriä 5-10 vuoden kehityksellä, ei olla lähelläkään dippejä

Vierailija
26.01.2022 |

Kiinan rakennus- ja kiinteistösektori on khusessa(ja nyt omikron vasta lähtee riehumaan Kiinassa, ja se että Kiina yrittää pitää kiinni nollakoronalinjasta merkitsee sotaa jota ei voi voittaa, kokonaisia katuja laitetaan karanteeniin, kyliä, talous sen kuin hidastuu), Ukrainaan hyökkääminen ja toimitusketjujen pullonkaulat ja Fedin tänään ilmoittamaan tulema koronnousu yhdessä ennätyksellisen inflaation kanssa näyttää vielä dipin, ja se ei ole nyt.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja tämähän on itseään ruokkivaa. Ihmiset luulee omistavansa paljon kun ne oikeastaan on omistanut vain ilmaa, ja kun tätä ilmaa on omistettu velalla niin velat jää, mutta ilma poistuu. Kurssien laskeminen aloittaa jossain vaiheessa syöksyn josta ei enää nousta dip-buyereilla.

Vierailija
2/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootellaan. Tai sitten ostetaan kultaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ikinä pääse dippaamaan, muuttuu tuollaiseksi.

Vierailija
4/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm dippiä... ja sipsiääääää....

Vierailija
5/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en ostanutkaan vielä. Odotan sitä syvempää laskua, sitten ostan. Ja siis mulla on varaa vaikka menettää kaikki mitä olen vuosien aikana sijoittanut, ei ole mitään väliä. Viimeiset viisi vuotta olen ostanut pelkillä osinkotuloilla eli itselleni ilmaisella rahalla.

Söpöjä olette kyllä te, jotka huolehditte niin kamalasti muiden osteluista <3

Vierailija
6/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vielä mietin mitä dippiä ja sipsejä ostaa.

Vierailija
7/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi en ostanutkaan vielä. Odotan sitä syvempää laskua, sitten ostan. Ja siis mulla on varaa vaikka menettää kaikki mitä olen vuosien aikana sijoittanut, ei ole mitään väliä. Viimeiset viisi vuotta olen ostanut pelkillä osinkotuloilla eli itselleni ilmaisella rahalla.

Söpöjä olette kyllä te, jotka huolehditte niin kamalasti muiden osteluista <3

Hyvä että voit menettää kaiken, se on varmaan ihan kivaa peliä silloin katsoa kun omaisuus häviää.

Vierailija
8/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousuja ja laskuja tulee, se kuuluu sijoittamiseen. Pitkällä tähtäimellä kuitenkin sahauksesta huolimatta osakkeiden arvo on noussut.

Meinaako joku maailmanlopun rommauksen ennustaja että jossain vaiheessa osakkeiden arvo laskee sinne missä ne oli joskus 1930-luvulla, että vajaan sadan vuoden arvokehitys sakkaa jossain dipissä?

Osakkeiden arvo voi laskea reilustikin, mutta kyllä se sieltä taas nousee.

Paitsi tietysti jos oikeasti tulee äkillinen maailmanloppu.

Jos maailma lämpiää ja muuttuu seuraavan sadan vuoden aikana, niin kyllä ihmiset, luonto ja markkinat siihen ehtivät reagoimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän