voidaanko tehdä kansalaisaloite jossa vaaditaan uutta hallitusta?
Kommentit (21)
Voit tehdä ja laittaa ehdoksi että siinä täytyy olla vihervasuri ministereitä, jotka kännissä sammuvat mihin sattuu. Kristillisiä, jotka antavat niin paljon Pyhää Henkeä olevia lausuntoja, että ihmisiä eroaa laumoittain kirkosta. Vihreitä, jotka eivät tiedä itsekään onko ydinvoima hyvä vai huono juttu ja tästä epätoivoisina päättävät rakennuttaa tuulivoimaloita joihin vain hukataan verorahoja ja nostetaan kuluttajien sähkön hintaa.
Sitä sitä saa mitä tilaa ja noi voi laittaa toivomuslistalle sekä lisätä siihen kaikkea muuta älyttömyyttä mistä Suomi täytyy sitten pelastaa.
Sellainen hallitus joka piilottaa pään pensaaseen ja jatkaa velkaantumista ettei tartte tehdä kipeitä päätöksiä? Ai mutta meillähän oli semmonen jo!
Kyllä voidaan ja olen samoilla linjoilla! Kuka fiksu ottaisi tämän asiakseen ja muotoilisi aloitteen?
Ehkä oppositio esittää jotai hyviä välikysymyksiä?
No mutta uusi hallitushan tulee 100% varmasti neljän vuoden päästä kun seuraavat vaalit on käyty.
Yrittäkää kitisijät nyt ymmärtää että me äänestäjät olemme tuollaista politiikkaa halunneet -hallitus tekee nyt vihdoinkin sitä mitä olisi pitänyt jo monta vuotta sitten tehdä.
Eiköhän anneta persujen nolata itsensä lopullisesti ensin.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:47"]
No mutta uusi hallitushan tulee 100% varmasti neljän vuoden päästä kun seuraavat vaalit on käyty.
Yrittäkää kitisijät nyt ymmärtää että me äänestäjät olemme tuollaista politiikkaa halunneet -hallitus tekee nyt vihdoinkin sitä mitä olisi pitänyt jo monta vuotta sitten tehdä.
[/quote]
ketkä "me" - en minä ainakaan tällaista oikeistokonservatiivista köyhiltä leikkaamista halunnut!
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:36"]
Voit tehdä ja laittaa ehdoksi että siinä täytyy olla vihervasuri ministereitä, jotka kännissä sammuvat mihin sattuu. Kristillisiä, jotka antavat niin paljon Pyhää Henkeä olevia lausuntoja, että ihmisiä eroaa laumoittain kirkosta. Vihreitä, jotka eivät tiedä itsekään onko ydinvoima hyvä vai huono juttu ja tästä epätoivoisina päättävät rakennuttaa tuulivoimaloita joihin vain hukataan verorahoja ja nostetaan kuluttajien sähkön hintaa.
Sitä sitä saa mitä tilaa ja noi voi laittaa toivomuslistalle sekä lisätä siihen kaikkea muuta älyttömyyttä mistä Suomi täytyy sitten pelastaa.
[/quote]
Heh heh... onneks kukaan persu ei ole ikinä sammunut minnekään eikä muutenkaan käyttäytynyt täysin asiattomasti. Afrikkalaiset halutaan steriloida ja seksiviestejä lähetellä ja vähän heilata.
Olet myöhässä.
Uusi hallitus on jo tulossa, se nimitetään huomenna virkaansa. :)
Hallituksen takana on kolme suurinta puoluetta ja äänestäjien enemmistö. Hallitus on juuri sellainen, minkä kansa äänestymiskäyttäytymisellään ansaitsi. Tämä on demokratiaa. Seuraaviin vaaleihin on alle neljä vuotta, ja silloin katsotaan tilanne uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:47"]
[/quote]
ketkä "me" - en minä ainakaan tällaista oikeistokonservatiivista köyhiltä leikkaamista halunnut!
[/quote]
Mitä siellä nyt köyhiltä niin leikataan? Siis vain köyhiltä?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:47"]
[/quote]
[/quote]
Me kaikki hallituspuolueita äänestäneet esim.
Hallitus tekee juurikin sen mitä pitää. Loisimisen aika on ohi.
Olen erittäin tyytyväinen Sipilän otteisiin (itse äänestin Kokoomusta).
Mikä viheshyysäripunikkeja nyt niin vituttaa? Joka paikka kuten tämä palsta, fb, suomi24 eri blogit ja pääkirjoitukset ovat täynnä vittuuntuneita vihervassareita raivoamassa omaa mölyänsä? Kyllähän ne toimet monia kirpaisevat, mutta yli varojen ei voi elää.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:01"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:47"] No mutta uusi hallitushan tulee 100% varmasti neljän vuoden päästä kun seuraavat vaalit on käyty. Yrittäkää kitisijät nyt ymmärtää että me äänestäjät olemme tuollaista politiikkaa halunneet -hallitus tekee nyt vihdoinkin sitä mitä olisi pitänyt jo monta vuotta sitten tehdä. [/quote] ketkä "me" - en minä ainakaan tällaista oikeistokonservatiivista köyhiltä leikkaamista halunnut! [/quote] Mitä siellä nyt köyhiltä niin leikataan? Siis vain köyhiltä?
[/quote]
No köyhien isot veneet pannaan verolle, samoin isoista kiinteistöistä vaaditaan enemmän veroa ja uutta korkeampaa jäteveroakin taitaa vain köyhät maksaa.
Kansalaisaloite on ehdotus lainmuutoksesta. En usko että voimme lailla kieltää oikeistolaisuutta, konservatiivisuutta tai nationalismia.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:09"]Mikä viheshyysäripunikkeja nyt niin vituttaa? Joka paikka kuten tämä palsta, fb, suomi24 eri blogit ja pääkirjoitukset ovat täynnä vittuuntuneita vihervassareita raivoamassa omaa mölyänsä? Kyllähän ne toimet monia kirpaisevat, mutta yli varojen ei voi elää.
[/quote]
Oon kylläkin töissä käyvä persu
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:01"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:47"] No mutta uusi hallitushan tulee 100% varmasti neljän vuoden päästä kun seuraavat vaalit on käyty. Yrittäkää kitisijät nyt ymmärtää että me äänestäjät olemme tuollaista politiikkaa halunneet -hallitus tekee nyt vihdoinkin sitä mitä olisi pitänyt jo monta vuotta sitten tehdä. [/quote] ketkä "me" - en minä ainakaan tällaista oikeistokonservatiivista köyhiltä leikkaamista halunnut! [/quote] Mitä siellä nyt köyhiltä niin leikataan? Siis vain köyhiltä?
[/quote]
No köyhien isot veneet pannaan verolle, samoin isoista kiinteistöistä vaaditaan enemmän veroa ja uutta korkeampaa jäteveroakin taitaa vain köyhät maksaa.
[/quote]
Nii ja köyhien autot, moottoripyörät ja mönkijät menee kans verolle
Kannatan kansalaisaloitetta, että ministeriltä vaaditaan ministeriyden alaan liittyvää koulutusta ja näyttöä osaamisesta. Etenkin keskeisimmillä ministereillä (valtionvarainministeri, oikeusministeri, puolustusministeri) pitäisi olla entuudestaan kompetenssia alalla.
Ja se uusi hallitus tekisi sitten mitä? Jakaisi lapiolla rahaa kaikille halukkaille ja ahneille?
No ei voida, koettakaa nyt kestää.