Mikä hemmetti niitä varattuja miehiä riivaa?
Tutustuin mukavaan mieheen, juttu luisti ja meillä oli kivaa. Vähän lähennyttiin, halailtiin ja pussailtiinkin. Ja sitten sain selville että herra onkin naimisissa ja kahden lapsen isä.
MIKÄ IHME miehillä on taka-ajatuksena tässä toiminnassa? Kun suutuin ja kysyin että miksi, vastaus oli että "et kysynyt". Ai pitääkö minun alkaa kysymään kaikilta tästälähtien että eihän sulla vaan ole vaimoa kotona odottelemassa?! Ja ei, kyseinen henkilö ei käytä sormusta. Ilmeisesti ikinä. Mistä hemmetistä minun siis olisi pitänyt arvata kysyä moinen asia?!
Eikä kyse edes ollut mistään yhden yön panosta, oikeasti oltiin yhteyksissä, juteltiin ja tutustuttiin muutenkin kuin vain "mennään meille panemaan". Eikä koskaan muuten edes pantu. En kaipaa moraalisaarnaa miten olen huono ihminen, kun en aidosti ja oikeasti mistään voinut tietää tuosta vaimosta, eikä millään tavalla annettu ymmärtää mitään sinne päinkään - puheiden perusteellakin kuvittelin hänen asuvan yksin, koskaan en tosin taloa ehtinyt nähdä.
NIIN SUUNNATTOMASTI ÄRSYTTÄÄ.
Kommentit (7)
No shit sherlock. Ehkä niiden varattujen sitten pitäisi tatuoida otsaansa että VARATTU.
Miks havittelet meitä varattuja? Ens kerralla ole tarkempi.
Nelonen on hyvä ja lukee tekstin oikeen ajatuksella. Taisin sanoa että missään kohtaa ei MITENKÄÄN käynyt ilmi tämän olevan varattu. Luuletko että olisin sekaantunut jos olisin tiennyt?!
Ikävää että kohtasit tuollaisen limanuljaskan. Kyllä vaimonkin pitäisi saada kuulla, millaisen miehen kanssa on naimisissa. Onneksi sinä sait tietää ennen kuin mitään enemmän tapahtui (kurjaa tietysti että mitään ehti tapahtua).
On niitä hyviä miehiä kuitenkin myös olemassa!
En mä sinkkuna mitään kysellyt kenenkään siviilisäädystä. Kaikkia pantiin tasapuolisesti. Sellaista se on.
6: Varmasti on, miksi ne vaan pysyy minulta piilossa :D Suoranaisen v*tutuksen hipoessa ties mitä sfäärejä piti vaan saada johonkin tästä purkautua...
Se on väärin. Miksi naiset aina haksahtavat varattuihin, joku niissä kiehtoo. Kokeilkaa toki joskus ei-varattuja.