Onko 193cm mies liian pitkä?
Kommentit (53)
No ei todellakaan, ainakaan mun käyttötarkoituksiin.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:29"]
Maistuisi mulle.
-melkeinheteromies 172cm-
[/quote]
No eiköhän sullekkin jokin pitkä, komea ja raamikas mies löydy.
Ei ole, eikä meillä olisi kuin 6cm pituuseroa.
Vähän lyhyenläntä, oma ukko 201cm. Lihaksikas ja raamikas pitää olla, muuten näyttää kukkakepiltä.
Ei ole liian pitkä, mää 162cm ja mies 194cm. Just sopiva <3
Kaikki alle 190cm miehet on MANLETTEJA
Liian pitkä mihin? Olemassaoloon? Pitäisikö pitkistä yrittää päästä eroon jollain tavalla?
Ei aivan. Aika monen laitteen yläraja on 195cm.
Itse olen seurustellut kahdenkin juuri 193cm pitkän miehen kanssa heidän pituudestaan huolimatta. Minulle tuo pituus on siis "liikaa" koska olen itse 161cm, mutta ei kumpikaan suhde tietenkään pituuteen kaatunut. Nykyinen puoliso on 176cm ja kaikin puolin täydellinen.
Riippuu ruumiinrakenteesta. Hoikka ja sirorakenteinen ei toimi tuon pituuden kanssa. Ja ryhti, se pitää olla hyvä!
Olen 162cm pitkä nainen ja mun makuun olisi ihan liian pitkä. En halua tuntea oloani kääpiöksi miehen vieressä.
Totuus on, että 99% naisista mukaan ei ole olemassa liian pitkää miestä ja mitä pidempi sen parempi! 193 cm on huomattavasti keskivertoa pidempi eli A-luokan pituus.
Asia menee näin, että pituutensa puolesta:
Alle 170 cm kelpaa vain 1% naisista
Alle 175 cm kelpaa noin 10% naisista
Alle 180 cm kelpaa noin 30% naisista
Alle 185 cm kelpaa noin 70% naisista
Alle 190 cm kelpaa noin 95 % naisista
Alle 195 cm kelpaa noin 99% naisista
Alle 200 cm kelpaa noin 100% naisista
Vähän lyhyenläntä on kyllä ammattilaiskoripalloilijaksi, mutta kovalla ponnistusvoimalla ja juoksunopeudella pystyy kompensoimaan.
Niin liian pitkä miksi? 300-kiloiseksi?
Itse olen 168cm, joten olisi se itseeni nähden vähän turhan pitkä. Toisaalta, jos kiinnostuu niin kiinnostuu - ei se pituutta katso. Se on sitten ratkaisevampaa, miten hallitsee kroppansa, itselle tulee enemmänkin mieleen että pitkät miehet ovat kömpelöitä, ja tämä ei taas sytytä seksuaalisesti (ja nyt ei tarvitse hikeentyä, tiedän että kaikki pitkät eivät ole kömpelöitä).
Vierailija kirjoitti:
Totuus on, että 99% naisista mukaan ei ole olemassa liian pitkää miestä ja mitä pidempi sen parempi! 193 cm on huomattavasti keskivertoa pidempi eli A-luokan pituus.
Asia menee näin, että pituutensa puolesta:
Alle 170 cm kelpaa vain 1% naisista
Alle 175 cm kelpaa noin 10% naisista
Alle 180 cm kelpaa noin 30% naisista
Alle 185 cm kelpaa noin 70% naisista
Alle 190 cm kelpaa noin 95 % naisista
Alle 195 cm kelpaa noin 99% naisista
Alle 200 cm kelpaa noin 100% naisista
Missä tämä tutkimus on tehty, ja lähdettä sille, koska haluaisin tarkastella mm. kysymyksenasettelua. Itselle on se ja sama kuinka pitkä mies on, kunhan on sopusuhtainen ja ihminen itsessään kiinnostaa. Esimerkiksi minulla on kaverina mies, joka on pitkä, mutta hän ei ole millään lailla puoleensavetävä.
Ok ok pituus.
Lihaksia pitää myös olla, koska pitkä laiheliini näyttää heinäsirkalta.
Juuri oikean pituinen
Terv. 182cm nainen.