Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännitätkö töissä päivittäin - Mitä?

Vierailija
25.01.2022 |

Kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jännitän, ja se on ihan kamalaa. Vie kaikki voimat, ja työpäivien jälkeen tai oikeastaan viikonloppuisinkaan ei jaksa tehdä mitään.

Jännitän sosiaalista kanssakäymistä, sitä että mokaan jotain, ja ihan vaan sitä että selviänkö töistäni. Tuntuu, että olen hitaampi kuin muut, ja tarvitsisin hiljaista, rauhallista aikaa keskittymiseen.

Sitä vaan ei viestitulvassa ole. Ehkä täytyy tunnustaa, että teen assistentin töitä. Oletus tuntuu olevan, että olen aina saatavilla ja valmis toimimaan parhaalla mahdollisella tasolla. Taidan olla myös liian tunnollinen, mutta sekin tuntuu kuuluvan oletuksena työnkuvaan.

Vierailija
2/5 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän, koska teen asap-työtä ja koskaan ei oikein tiedä, mitä päivä tuo tullessaan. Viime kuukausina jännitystä on lisännyt oma uupumus, jonka vuoksi jännitän, miten itsen reagoin kaikkeen mitä niskaan sataa työvuoron aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aspa-työtä... Vatun autocorrect.

Vierailija
4/5 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tiedä hyppäisinkö aamulla ratikan kyytiin vai sen alle kun vääntäydyn sängystä ylös ja duuniin. Jännitän ihmisiä, saan paniikkikohtauksia ja olen kroonisesti masentunut.

Vierailija
5/5 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän ihmidten kanssa kommunikointia, koska minulla on niin paljon historiataustaa minua satuttavasta kommunikoinnista. Ei sitä ymmärrä, ellei ole kokenut sitä. Ahdistaa myös se, etten ikinä ehdi tehdä kaikkea työssäni. Osa on pakko jättää tekemättä ja ns. lakaista maton alle.