Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te kun sanotte, ettei hoitajia kukaan normaali ihminen hauku niin tässä on taas kokonainen ketju

Vierailija
25.01.2022 |

siitä: https://www.vauva.fi/keskustelu/4483127/naitteko-niita-sairaanhoitajien…

Kehtasivat hoitajat jopa tanssia! Hyi, hävetkää.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuossa ketään haukuta.

Vierailija
2/19 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuossa ketään haukuta.

Haukutaanhan kokonaista ammattiryhmää. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otat ketjun esille, ap?

Antaisit sen unohtua.

Vierailija
4/19 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi otat ketjun esille, ap?

Antaisit sen unohtua.

Se on jo liekeissä, ei se unohdu eikä modetkaan sitä poista, kun mikään muu paitsi hoitajien haukkuminen ole sallittua. 

ap

Vierailija
5/19 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajien oma jatkuva mussutus ja uhriutuminen siitä että se ammatti on kaikista vaativin ja vastuullisin mutta huonoiten palkattu ja vähiten arvostettu on omiaan lisäämään sitä. Mikään ammattiryhmä ei niin jatkuvalla syötöllä vaatimalla vaadi parempaa liksaa.

Vierailija
6/19 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat kerjäävät sitä, kun itse jatkuvasti haukkuvat muuta yhteiskuntaa joka ei muka arvosta tai maksa riittävästi (vaikka ammatti on NIIN vaativa ja joka päivä ollaan vastuussa ihmishengistä ja korkeakoulukin pitää käydä).

Vierailija
7/19 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajat kerjäävät sitä, kun itse jatkuvasti haukkuvat muuta yhteiskuntaa joka ei muka arvosta tai maksa riittävästi (vaikka ammatti on NIIN vaativa ja joka päivä ollaan vastuussa ihmishengistä ja korkeakoulukin pitää käydä).

Siellä taas yksi koulukiusaaja äänessä. Vai kerjäävät oikein. Ensin käsketään puolustamaan itseään ja sitten valitetaan. Väitätkö vastaan, ettei työ olisi vaativaa? Ethän sinäkään arvosta paskaakaan. 

Vierailija
8/19 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas yksi koulukiusaaja äänessä. Vai kerjäävät oikein. Ensin käsketään puolustamaan itseään ja sitten valitetaan. Väitätkö vastaan, ettei työ olisi vaativaa? Ethän sinäkään arvosta paskaakaan. 

Vaativaa siinä on lähinnä vuorotyö ja siitä saa asianmukaisen korvauksen. Jos hoitaja tekee paljon pyhiä ja öitä niin silloin pääsee ihan kivoille palkoille.

Ei se muuten noin verrattuna muihin töihin ole erityisen vaativaa. Vaativuudeltaan ihan keskitasoa ja sellaista mihin suurin osa kykenee.

Vierailija
9/19 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä jatkuva hoitajien inhoaminen, halveksiminen, vastuullinen työ pienellä palkalla ja alimiehityksellä on tehnyt minusta ihmisvihaajan. Viimeksi eilen näin kun joku tyyppi liukastui ja jäi maahan makaamaan. Mikä oli sairaanhoitajana ensimmäinen reaktioni? Vihainen kirosana ja hirveä halua vain kävellä ohi ja jättää maassa makaava jonkun toisen ongelmaksi. Kun ei jaksa enää, alan olla täysi hullu. Joka puolella vinkuu jolu palvelua, joka puolella pitäisi auttaa jotakin. Aina on rahat lopussa, aina on vajausta työvuoroissa. En enää jaksa.

Mutta autoin sen tyypin sitten ylös ja soitin ambulanssin. Mutta vain siksi, että näin toisen hoitajakaverini joka tuli paikalle. Muuten olisin kävellyt ohi ja antanut jonkun toisen hoitaa. Mutta en halunnut että juttu liikkuu. Tällaiseksi minut on saatu 15 vuoden paskalla kohtelulla, joista korona oli sen paskan ripulivaihe.

Mitäs siihen sanotte? Alanvaihto vai? No katsos kun ei enää onnistu. En osaa muuta työtä ja työkkäri ei halua minua muualle. Se haluaa että menen sairaalaan hoitamaan maailman tappiin saakka. 

Vierailija
10/19 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä jatkuva hoitajien inhoaminen, halveksiminen, vastuullinen työ pienellä palkalla ja alimiehityksellä on tehnyt minusta ihmisvihaajan. Viimeksi eilen näin kun joku tyyppi liukastui ja jäi maahan makaamaan. Mikä oli sairaanhoitajana ensimmäinen reaktioni? Vihainen kirosana ja hirveä halua vain kävellä ohi ja jättää maassa makaava jonkun toisen ongelmaksi. Kun ei jaksa enää, alan olla täysi hullu. Joka puolella vinkuu jolu palvelua, joka puolella pitäisi auttaa jotakin. Aina on rahat lopussa, aina on vajausta työvuoroissa. En enää jaksa.

Mutta autoin sen tyypin sitten ylös ja soitin ambulanssin. Mutta vain siksi, että näin toisen hoitajakaverini joka tuli paikalle. Muuten olisin kävellyt ohi ja antanut jonkun toisen hoitaa. Mutta en halunnut että juttu liikkuu. Tällaiseksi minut on saatu 15 vuoden paskalla kohtelulla, joista korona oli sen paskan ripulivaihe.

Mitäs siihen sanotte? Alanvaihto vai? No katsos kun ei enää onnistu. En osaa muuta työtä ja työkkäri ei halua minua muualle. Se haluaa että menen sairaalaan hoitamaan maailman tappiin saakka. 

Minä ymmärrän sinua täysin. Missään muualla hoitajia ei vihata niin kuin Suomessa ja se tuntuu olevan jopa täysin hyväksyttävää. Jos saat turpaasi työpaikalla niin voi voi, se nyt vaan kuuluu työhön. Kiitosta ei tule. Itse, kun on alansa valinnut. Mistään ei saisi valittaa, kun asiat aina ovat olleet kurjasti. On häpeä olla hoitaja. Kuka vaan pystyisi kuulemma hommasi hoitamaan, mutta omaa hoitoa ei haluta ketään kadulta toteuttamaan. 

Vierailija
11/19 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaativaa siinä on lähinnä vuorotyö ja siitä saa asianmukaisen korvauksen. Jos hoitaja tekee paljon pyhiä ja öitä niin silloin pääsee ihan kivoille palkoille.

Ei se muuten noin verrattuna muihin töihin ole erityisen vaativaa. Vaativuudeltaan ihan keskitasoa ja sellaista mihin suurin osa kykenee.

Vuorotyötä tekevänä pääsee nimenomaan normaaliin keskipalkkaan. Kaikki eivät sitä kuitenkaan voi tehdä, joten jäävät alle köyhyysrajan. Onko sinulla oikeasti mitään käsitystä mitä hoitaja oikeasti tekee? Ottaisitko omaa hoitoasi toteuttamaan kenet tahansa? 

Vierailija
12/19 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemaasi sivua ei voida näyttää

Jälleen kerran

Vierailija
13/19 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakemaasi sivua ei voida näyttää

Jälleen kerran

Se kuuluikin poistaa. 

Ap

Vierailija
14/19 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuorotyötä tekevänä pääsee nimenomaan normaaliin keskipalkkaan. Kaikki eivät sitä kuitenkaan voi tehdä, joten jäävät alle köyhyysrajan. Onko sinulla oikeasti mitään käsitystä mitä hoitaja oikeasti tekee? Ottaisitko omaa hoitoasi toteuttamaan kenet tahansa? 

Eikä kuulukaan päästä korkeammalle, miksi hoitajien pitäisi olla sieltä skaalan korkeammasta päästä?

On paljonkin käsitystä, tunnen todella paljon lähihoitajia ja sairaanhoitajia.

Vierailija
15/19 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sinä oikein meiltä haluat? Olet itse valinnut alasi, jos sillä koulutuksella ei muualle kelpaa, ei se ole yhteiskunnan eikä meidän vika. Olisit lukenut lääkäriksi. Lääkäriksi pääsee kun on lukupäätä.

Vierailija
16/19 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän sinua täysin. Missään muualla hoitajia ei vihata niin kuin Suomessa ja se tuntuu olevan jopa täysin hyväksyttävää. Jos saat turpaasi työpaikalla niin voi voi, se nyt vaan kuuluu työhön. Kiitosta ei tule. Itse, kun on alansa valinnut. Mistään ei saisi valittaa, kun asiat aina ovat olleet kurjasti. On häpeä olla hoitaja. Kuka vaan pystyisi kuulemma hommasi hoitamaan, mutta omaa hoitoa ei haluta ketään kadulta toteuttamaan. 

Minä en ole entisille lukiokavereilleni enkä lapsuudenkavereilleni kehdannut sanoa olevani hoitaja. Pitäisivät minua muuten elämässäni epäonnistuneena. Välttelen heidän kohtaamistaan. Pahin pelkoni on että potilaakseni tulisi joku vanha tuttuni. En koe olevani mitään, ajan 25 vuotta vanhalla autolla ja asun vuokralla. Häpeän ammattiani ja työtäni eikä minulla kuitenkaan ole taloudellista mahdollisuutta opiskella uudelle alalle.

Vierailija
17/19 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä häpeän omaa palkkaani ja ammattiani ja pikku virhe työssä voisi johtaa pahimmillaan vaikka osittaiseen kerrostalon sortumiseen.

Palkka on reilu 2000e eikä senttiäkään lisiä, ei edes työpuhelinta. Lisäksi päivystän silloin tällöin iltaisin n. 10e tuntipalkalla, sillä ainoastaan saan sen muutaman satasen lisää. Siisti sisätyö.

En kuitenkaan syytä tästä kuin peilikuvaani joka ei nyt jaksa opiskella enempää ja suostuu tällaiseen, hyväksyn kohtaloni siihen saakka kunnes itse teen asialle jotain.

Vierailija
18/19 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oon tätä palstaa useita vuosia seurannut niin paljon täällä pyörii myös heitä jotka ei normeja tunnu täyttävän

Ja 17 tuo on vika myös hoitoalalla. Hyväksytään paska tai valitetaan mutta ei tehdä mitään jotta paskat olosuhteet muuttuu. Lisäksi nyt kun hoitoalalle väläyteltiin lakkoa, alkoi hallitus väläytllä poikkeuksia jottei lakkoilu onnistu.

Vierailija
19/19 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakemaasi sivua ei voida näyttää tulee tuosta linkistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi