miten saada hehkuva iho?
oma ihoni on sekaiho, kuivaa ja ravaista, välillä läikikäs ja välillä todella kalpea. haluaisin terveen ja kauniin ihon.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:56"]
mistä voi ostaa kasvoharjan?
[/quote]
Stockmann
Sopivalla meikillä. Mun salaisuus on Bare Minerals meikit: Original pohja tekee sellaisen hehkuvan samettisen ihon vaikka oikeasti olen couperosa-läiskäinen rasvanaama. Sitten vielä päälle mineral veil puuteria alueille joissa on isoja huokosia niin nekin peittyy.
Oma ihoni on siitä kumma että millään ihonhoidolla ei tunnu olevan siihen mitään vaikutusta. Kaikkea on kokeiltu kosmetologin myymistä äärikalliista hoitotuotteista siihen että pesen naaman pelkällä käsisaippualla enkä käytä mitään voiteita, lopputulos aina ihan sama.
Terveellisten tapojen, kuten veden juonnin, riittävän terveellisen ruokavalion ja ulkoilun lisäksi itselläni riittävän rauhallinen kaunis elämä, rakkauden ja hellyyden tunteiden tunteminen, harmoninen yhdessäolo, hiljaisuus ja kesä. Oikein yllätyn, kuinka ihminen voikin melkein nuortua näiden asioiden parissa. ;) Ja sitten vain kevyt meikki, ei sotamaalaus, mitä tosin en itse koskaan käytäkään.
Gigantis esim maksaa 29,90 e eikä ne muuallakkaa kalliita oo. Ne kasvoharjat
Ulkoilu ja lepo vaikuttavat itsellä. Ennen menkkoja iho on myös säteilevän näköinen, en ymmärrä miksi.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 12:07"]Sopivalla meikillä. Mun salaisuus on Bare Minerals meikit: Original pohja tekee sellaisen hehkuvan samettisen ihon vaikka oikeasti olen couperosa-läiskäinen rasvanaama. Sitten vielä päälle mineral veil puuteria alueille joissa on isoja huokosia niin nekin peittyy.
Oma ihoni on siitä kumma että millään ihonhoidolla ei tunnu olevan siihen mitään vaikutusta. Kaikkea on kokeiltu kosmetologin myymistä äärikalliista hoitotuotteista siihen että pesen naaman pelkällä käsisaippualla enkä käytä mitään voiteita, lopputulos aina ihan sama.
[/quote]
Toimispa mullekin. Mulla samankaltainen iho kuin ap:lla, ja luoja niitä finnejä mitkä meikistä tulee.
Juo vettä riittävästi, nuku hyvin ja harrasta hikiliikuntaa joitakin kertoja viikossa..
Kasvoharja! Sellainen elektronisesti pyörivä, ei mikään käsikäyttöinen. Olen käyttänyt parin viikon ajan, 3krt viikossa ja nyt huomaa eron, mustapäät vähentyneet ja iho on tasaisemman ja terveemmän näköinen.
mistä voi ostaa kasvoharjan?