Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on välinehuoltajan koulutus/työ?

Vierailija
25.01.2022 |

Etsin itselleni uutta alaa, jota opiskella. Olen nyt restonominpapereillani ollut n. 5v varasto- ja elintarviketyöntekijänhommissa ja koen, että tämä ei ole loppusijoituspaikkani ja olen täten alkanut katselemaan mitä opiskelisin tulevaisuudessa. Silmääni pisti tämä välinehuoltajan koulutus. Ajattelin, että olisi EHKÄ helpohko työ sairalaassa, eli paikassa, jossa töitä riittää ja on jopa työntekijöistä pulaa. Työssä ei myöskään tarvitsisi katsella verta ja kuolevia ihmisiä. Palkalla ilmeisesti tulee toimeen? Onko kenelläkään kokemusta opinnoista/työstä? Millaista työ on ja onko palkka hyvä? m31v

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veristen instrumenttien pesua joita käytetty esim leikkauksissa. Luusahat sun muut viedään pesuun ja tilataan puhtaat tilalle.

Toki on muitakin osastoja, joissa täytetään kaappeja tarvittavilla välineillä ja ne pitää mennä oikein, eikä sinnepäin. Elvytysvaunujen täyttöä.

Vierailija
2/11 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähihoitaja, yritin päästä välinehuoltajan koulutukseen. En päässyt. Haluaisin pois lähihoitajan työstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan erkkaa lapaan ja teroitetaan luistimet.

Vierailija
4/11 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap asut?

Olen itse valmistunut välinehuoltajaksi 2021 syksyllä ja valmistuin samantien työttömäksi.

Vierailija
5/11 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et verta halua nähdä niin älä ainakaan välinehuoltajaksi ala.

Vierailija
6/11 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ap asut?

Olen itse valmistunut välinehuoltajaksi 2021 syksyllä ja valmistuin samantien työttömäksi.

Kuopiossa asun.

Vierailija
7/11 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laitoshuoltaja. Pesen eritteet pois, jottei kenenkään tarvitse katella niitä.

Vierailija
8/11 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa selvittää ensin onko töitä ettet valmistu työttömäksi.

Olen itse hakenut pihlajalinnaan, Mehiläiseen, yksityisille hammaslääkäreille töitä ei ole täällä omalla paikkakunnalla.

Vierailija
9/11 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et verta halua nähdä niin älä ainakaan välinehuoltajaksi ala.

Kirjoitin vähän typerästi tuohon keskustelun aloitukseen liian kiireellä. Siis veren näkeminen on ihan ok.. sitä osaan siltä työltä odottaa. Kunhan ei itse tarvitse verisiä ihmisiä hoitaa niin kaikki ok. :) -ap

Vierailija
10/11 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ap asut?

Kuopiossa asun.

Sinuna yrittäisin hakeutua oppisopimuksella välinehuoltajaksi niin on mahdollisuus työllistyä valmistuttua!

Vierailija
11/11 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvoimakoulutuksena taidetaan suurin osa kouluttaa. Pyrin aikoinaan enkä päässyt ja minusta tuli sitten laitoshuoltaja. Olisi kyllä mielenkiintoista puuhaa. Ne välineet varmasti huudellaan ennen kuin varsinainen puhdistaminen tapahtuu, että varmasti kaikki sietää jonkun ruuvin väliin jääneen pienen veripisaran näkemisen :)