Kannattaako pienipalkkaisen miehen tinderissä deittailla naista joka tykkää matkustella paljon?
Naisella ilmeisesti on ihan hyvä palkkainen työ kun löytyy tradenomin koulutuskin.
Kommentit (27)
Kokeile .Älä jänistä.Jos hän on hyväksynyt sinut ilmanhienoja titteleitä on se asia ok.
Miksi monella täällä vaikuttaa olevan huono itseluottamus.
Vierailija kirjoitti:
Ei
Nainen vaikuttaa tosi mukavalta.
Tottakai. Nainen kyllä maksaa sinunkin matkasi. Naiset ovat tunnetusti empaattisia ja anteliaita miehiä kohtaan. Minullekin yksi tarjosi baarissa oluen joskus 90-luvulla ( minä tarjosin ensin kolme).
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Nainen kyllä maksaa sinunkin matkasi. Naiset ovat tunnetusti empaattisia ja anteliaita miehiä kohtaan. Minullekin yksi tarjosi baarissa oluen joskus 90-luvulla ( minä tarjosin ensin kolme).
Minun exäni jätti kun pyysin lainaa pelitietokoneeseen. Naiset osaavat olla pihejä ja usein halveksivat pienipalkkaista miestä.😔
M28
Ei kannata. Se on pa ..sä oot pa ..sun pitäs kuitenkin makssaa paremman tasa-arvon nimeen.
Ei kannata.
Minäkään en pienipalkkaisena naisena deittaile matkustelevia miehiä.
P.s. En ikinä lainaisi rahaa kenellekään pelitietokoneeseen.
Älä pelkää , että nainen pyytää matkoilleen mukaan kun siellä matkoilla on joku hipelöimässä häntä.
Eli kelpaat hyvin suomessa.
Pitääkö deittailun 'kannattaa'? Jos on mukavaa yhdessä, niin kannattaa deittailla, muuten ei.
Varasi riittävät ryan airin vitosen Puolan/Liettuan matkaan. Eivät nirsoile.
Tajusin tästä just, miksi miehet ivailee jos nainen kertoo pitävänsä matkustelusta ja punaviineistä.
Matkusteluun miehillä ei ole varaa eikä kielitaitoa = joutuisivat myöntämään heikkouksiaan.
Ja punaviineistä eivät ymmärrä mitään, kun koffia ei saa kuin yhdellä "maulla" = joutuisivat myöntämään etteivät ymmärrä tästäkään mitään.
Nämä heikkoudet sitten pieni mieli kääntää niin päin, että naisille pitää ivailla ja naureskella, jos tuollaista haluaa. Että ainakin lopettaisi haluamasta, jos treffataan.
Voitte yhdessä säästää rahaa ja suunnitella budjetin mukaisen reissun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun exäni jätti kun pyysin lainaa pelitietokoneeseen. Naiset osaavat olla pihejä ja usein halveksivat pienipalkkaista miestä.😔
M28
Elit muutenkin naisytävän rahoilla etkä ollut maksanut entisiäkään vippejäsi. Pelitietokoneen saa muutamalla satasella, joten jos et sitä saanut säästettyä, miten olisit maksanut lainan takaisin?
Matkusteleminen on niin tolkuttoman kallista että on vaikeaa ymmärtää kenellä siihen on varaa. Yksi matka vuodessa max ehkä onnistuu.. mutta joillekin se ei riitä. Ja jos on kalliimpi matka niin taitaa jäädä ens vuonna matkustamatta.
Kyllä se "tykkää matkustella" on koodinimi sille, että "ei köyhille".
Melkein kaikilla naisillahan se siellä lukee. Anna mennä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Et vain osaa järjestää reissuja pienellä rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä jotain väärää? Miten kiva siinä sitten olisi olla suhteessa, jossa toinen matkustelee pitkin maailmaa ja toinen murjottaa kotona, kun ei ole varaa lähteä? Ei se toimisi pidemmän päälle kuitenkaan.
Ei kannata, lompakon pitää olla paksu. Ja pippeleen, sekä pitkä.
Se varmaan osaa matkustaa ihan ilman sinuakin. Minä matkustan aina yksin, ihan siksi koska haluan ja voin.
Ei