Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasketaanko maski rajoitukseksi vai normaaliksi elämäksi? Mietin liittyen rajoitusten purkuun.

Vierailija
25.01.2022 |

Kun nyt aiotaan purkaa rajoituksisa, niin luovutaanko maskisuosituksesta tai muutetaanko se taas "vapaaehtoiseksi", vai tarkoittaako rajoitusten purku vain kaikkia muita rajoituksia? Pidetäänkö maskia rajoituksena vai pidetäänkö maskia normaalina?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaus: maski katsotaan normaaliin elämään kuuluvaksi, eikä maskeista luopumisesta edes puhuta.

Vierailija
2/7 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskista voi luopua ihan ilman määräystä. Se on vapaaehtoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt maskia jo ennen suosituksia.

Kasvojen peittäminen kuuluu Afganistanin tapaisiin persläpimaihin.

Vierailija
4/7 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hoitotyössä saa pian luopua maskeista. Näin astmaatikkona on raskasta tehdä fyysisesti raskasta työtä maski naamalla. Ei saa kunnolla hengitettyä, pää on kipeä, ottaa kurkkuun ja silmälasit menee huuruun. Todella hienoa saunottaa väkeä maski naamalla.

Vierailija
5/7 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää🤣 Olen pitänyt maskia jo ennen suosituksia. Kannattaa lukea vertaisarvioituja tutkimuksia arvostetuista tieteellisistä lähteistä.

Ai niistä jotka sanoo yksi viikko, että maskista saattaa olla hyötyä, seuraavalla viikolla että ei ole hyötyä, sitä seuraavalla että ei ole haittaakaan ja sitä seuraavalla että on suuri hyöty*?

*jos käyttää ffp3-maskia sairaalaolosuhteissa

Vierailija
6/7 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jotkut etätöissä lorvivat neropatit, jotka pitää maskia max puoli tuntia päivässä, saa aikaan jonkun suosituksen että lähitöissä ja julkisilla paikoilla sitä on pidettävä maailman loppuun asti.

Vierailija
7/7 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää🤣 Olen pitänyt maskia jo ennen suosituksia. Kannattaa lukea vertaisarvioituja tutkimuksia arvostetuista tieteellisistä lähteistä.

Vaikka maskit estäisivät 100% kaikki flunssat, influennssat ja koronat, olisi oma valintani silti elää elämäni ilman maskinkäyttöä. Maski aiheuttaa itselleni aknea ja sen kanssa on tukala olla, joten itse ainakin otan mieluummin pari flunssaa vuodessa kuin kärsin 12 kk maskin takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä