Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

siis oikeesti : D nieleekö suomen kansa tämänki kiltisti

Vierailija
27.05.2015 |

Niinku ilman vastalauseita. Lammaskansa bääääääh.
Ei mitään edes pientä mielenosoitusta päättäjiä vastaan?

Jopa Islantilaiset pisti kunnon miekkarit pystyyn ja muutti hallituksen suuntaa... Muuten niin rauhaisa kansa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pässi. Kyse oli englannin liikepankkien rahoista, ihan eri juttu.

Vierailija
2/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:22"]Pässi. Kyse oli englannin liikepankkien rahoista, ihan eri juttu.
[/quote]ei olly vaan islantilaisten kokkareiden vehkeilystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ap ihan itse oma parempi hallitusohjelma ja esittele se meille.

Vierailija
4/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenet sitten haluaisit ministeriksi? Teuvo "Kikkeli" Hakkaraisen kenties? Vai Väyrysen vai itse Kekkosen, mutta ainiin hän kuoli 29 vuotta sitten!

Vierailija
5/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi laittaa vastaan? Ei minulla ole mitään valittamista. Ärsyttää vain ihmiset, jotka vaativat säästöjä, mutta sitten ovatkin ekana itkemässä kun ne säästöt kohdistuvatkin itseen :D

Vierailija
6/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:20"]

Niinku ilman vastalauseita. Lammaskansa bääääääh. Ei mitään edes pientä mielenosoitusta päättäjiä vastaan? Jopa Islantilaiset pisti kunnon miekkarit pystyyn ja muutti hallituksen suuntaa... Muuten niin rauhaisa kansa

[/quote]

Erinomaiselta näyttää hallituksen toimet. 

Vierailija
7/9 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä? Ihan ok kaikki. Ei koske mua millään tavoin;)

Vierailija
8/9 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuylläri kansan syville riveille taas se että jos kritisoi vanhoja puolueita velan otosta, siitä seuraa loogisesti että ei oteta velkaa ja leikataan niin pirusti. Persulogiikalla ei toki oteta velkaa mutta lisätään silti menoja ja mielellään annetaan kaikki rahat persuille, eli kakun voi sekä pitää että syödä. Se on aitoa populismia se.

Vierailija
9/9 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 00:12"]

Hirmuylläri kansan syville riveille taas se että jos kritisoi vanhoja puolueita velan otosta, siitä seuraa loogisesti että ei oteta velkaa ja leikataan niin pirusti. Persulogiikalla ei toki oteta velkaa mutta lisätään silti menoja ja mielellään annetaan kaikki rahat persuille, eli kakun voi sekä pitää että syödä. Se on aitoa populismia se.

[/quote]

Kyllä taikaseinään perustuva talouspolitiikka on ennen kaikkea vasemmiston ja ehkä vähän vihreidenkin ominta alaa, persut on sillä saralla noihin verrattuna ihan näpertelijöitä.