Paljonko ansiosidonnaista saa 1800 e palkasta ja kuin pitkä se on ja vaikuttaako se asumistukeen`?
saan kesällä ansikan työssäoloehdon täyteen ja kai 500 päivää ansikkaa. paljon se on palkasta ja entä asumistuki?
Kommentit (11)
No nyt kun olet päässyt työn syrjään kiinni, niin ei kun uutta paikkaa etsimään. Ei tarvitse miettiä mistä ja miten paljon rahaa tulee...kyllä se työ elättää...
Seuraavat sosiaalietuudet eivät vaikuta päivärahan määrää:
asumistukilain (408/1975) mukainen asumistuki
Ansiosidonnaista saa nykyisin vain 400 päivää.
Ja ansiosidonnainen päiväraha koostuu ensin siitä peruspäivärahasta, joka on sen jotain 34,50 ja sen jälkeen tietystä prosenteista joka lasketaan jotenkin.
Joten ei tuolla palkalla mitenkään suuren suuri ole, mutta tietenkin paljon suurempi kuin tuo peruspäiväraha.
1593,67 euroa ja ei vaikuta.
Ole hyvä, kannatti kysyä keskustelupalstalta.
Ansiosidonnainen on 400pv nykyään. Katso laskurilla paljonko suunnilleen saisit, asumistukea voit hakea.
mahtihomma meiti on vuoden afrikassa tolla rahalla!
Vierailija kirjoitti:
Katso itse www.ytk.fi/laskurit
Näille, jotka eivät viitsi itse googlettaa, kannattaa antaa ihan millaisia vastauksia huvittaa. Jos joku hankkii tietonsa keskustelupalstalta, niin eläköön sitten myös niiden tietojen kanssa :-D
Ja ap, oikea vastaus on 311,23 euroa ja kyllä, vaikuttaa asumistukeen niin, ettet sen jälkeen ole enää oikeutettu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille, jotka eivät viitsi itse googlettaa, kannattaa antaa ihan millaisia vastauksia huvittaa. Jos joku hankkii tietonsa keskustelupalstalta, niin eläköön sitten myös niiden tietojen kanssa :-D
Ja ap, oikea vastaus on 311,23 euroa ja kyllä, vaikuttaa asumistukeen niin, ettet sen jälkeen ole enää oikeutettu siihen.
haista sinä homo paska