Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan diagnosoinut itseäsi oikein? Niin, että menet lääkäriin ja lääkäri sitten toteaa, että sehän se oli

Vierailija
25.01.2022 |

.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemäni ruusufinnidiagnoosin on lääkäri vahvistanut.

Vierailija
2/18 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en, sen verran hirveisiin sairauksiin oireeni ovat joskus sopineet

Vierailija
4/18 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Sjögrenin syndrooma. Googlettelin ja luettelin oireitani lääkärissä, onneksi suostui testaamaan. Vaikka mitään parantavaa keinoa ei olekaan niin ainakin tiedän mistä tää kaikki johtuu.

Vierailija
5/18 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta kertaa.

Vierailija
6/18 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta.

Vierailija
7/18 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan päinvastoin.. menin hakemaan antibioottia korvatulehdukseen, niin lähdin pois fyssarilähetteen kanssa, kun oli kasvohermo jumissa.

Vierailija
8/18 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla oireiden perusteella korvatulehdukset ja rs-viruksen, jotka lääkäri sitten vahvisti. Rs-potilas pääsi sairaalahoitoon.

Vierailija
9/18 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin. Poskiontelontulehdus, virtsatietulehdus, keuhkoputkentulehdus, akne.. Moni lääkäri ei vaan tykkää siitä että tulee valmiin diagnoosin kanssa.

Vierailija
10/18 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu nää. Rannemurtuma - just sehän se. Solisluunmurtuma - juu sehän se. Kynsisieni - juu sehän se.

Mulla ei näitä lääkärissä käyntejä niin usein ole ollutkaan, vaikka ikääkin jo on.

Vti - juu sehän se.

Vierailija
11/18 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu angiinan olen osannut itsekin diagnosoida.

Vierailija
12/18 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useinkin. Poskiontelontulehdus, virtsatietulehdus, keuhkoputkentulehdus, akne.. Moni lääkäri ei vaan tykkää siitä että tulee valmiin diagnoosin kanssa.

Mun kohdalle tulleet terveyskeskuslääkärit ovat olleet sellaisia, että eivät meinaa millään antaa mitään diagnoosia. Sanovat vain, että jaa en kyllä tiedä varmasti mitä voisi olla. Sitten on pitänyt itse kaivaa tietoa ja ehdotella diagnooseja.

Vierailija
13/18 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ainakin saa parempaa hoitoa jos lekuri pääsee heti jyvälle siitä hyvästä että potilas kertoo johonkin tiettyyn sairauteen viittaavat oireet eikä höpötä epäolennaisuuksia kuin vain höysteeksi.

Vierailija
14/18 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hirmu yleistä nykyään. Googke tohtorit menee lääkäriin,ja kertoo lääkärille diagnoosin, ja hoidot ja bärkästyy, jos lääkäri sanoo, että jän nyt tutkii ensin.

Vierailija
15/18 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin pitkään psoriasista ennen kuin sain diagnoosin. Kun lääkärissä kävin, ja ehdotin että saattaisiko tämä ehkä olla psoriasista, sillä siihen on sukurasitettakin? Lääkäri katsomatta, tietokonettaan naputellen, sähähti että ei ole!

Myöhemmin erästä toista asiaa lääkärissä hoitaessa sain diagnoosin.

Vierailija
16/18 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Vti:t ym. on selviä tapauksia mutta valitettavasti osuin myös melanoomaepäilyssäni oikeaan :(

Vierailija
17/18 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen diagnosoinut monestikin, mutta minua ei olla otettu todesta (Yleinen ahdistuneisuushäiriö, paniikkihäiriö) Tuntuu,ettei henkisen puolen juttuja oteta vakavasti eikä niihin saa apua. Ei edes psykiatrilta, yksi keskustelukäynti, ei mitään muuta. Kerran sain ihan oikean diagnoosin vakava-asteiseen masennukseen. Lääkepurkki vaan kouraan mutta pa&kat niistä lääkkeistä mitään apua ollut, päinvastoin.

Vierailija
18/18 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisat kerrat. Minulla on myös usein oma toive lääkkeestä tai lääkkeen vaihdosta ja aina olen saanut ehdottamani lääkkeet. t. konkari esh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi