Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan hajalla

Vierailija
27.05.2015 |

Tiedän että kuulostan säälittävältä ruikuttajalta mutta kaipaan silti eksääni. Ero tuli koska hän jäi kiinni toisille naisille flirttailusta Suomi24-treffipalstalta ja Tinderistä. Voitteko takoa järkeä päähäni etten enää kaipaisi uskotonta miestä? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mitä joku ulkopuolinen sanoo. Vaan aika auttaa.t: saman kokenut.

Vierailija
2/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan tehty tekee asian helpommaksi toistaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niin, että mietit eron riittävän tarkkaan? Ei mitään mahiksia ainakaan antaa anteeksi? Jos näin, niin hoet vain sitä. Erosit syystä ja that's it, vaikka kirpaiseekin. Oli hyvä, että erosit.

Vierailija
4/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole järkevää olla miehen kans johon ei voi luottaa, joka ei kunnioittanut sua eikä ehkä edes tykännyt tarpeeksi paljon kun teki noin.Ajattele niin.Monesti on vaan haikeeta olla yksin ja luulee et kaipaa sitä eksää vaik kaipaa ihan vaan ihmistä lähelleen

Vierailija
5/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun rupeet miettimään sitä sikaa, niin yritä palauttaa mieleen ne kusipäisimmät asiat

Vierailija
6/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, näin on että aika auttaa. Ja kyllä, mietin eron todella tarkkaan koska sain häneltä sukupuolitaudin. Mitään hän ei tunnustanut, että olisi pettänyt minua suhteen aikana. Hän ainakin väitti olevansa käynyt testeissä kun siirryin pillereihin. Omalta osaltani tiedän että olin tauditon kun aloitin pillerit, tietysti kävin testeissä. Hän tartutti minuun klamydian. 

Ja minä olen idiootti kun edes kaipaan tuollaista mätisäkkiä. Kai tämä on osa jotain salaperäistä paranemisprosessia.

Ap

Vierailija
7/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole luottamuksesi arvoinen. Olen ollut vähän samassa tilanteessa, paitsi että mies ehti pettää ja silti roikuin hänessä vaikka tiesin että se on tyhmää. Yritin kuitenkin ajatella että mies muuttuu ja katuu. Kun aikaa kului, tajusin ettei miehessä ollut mitään kunnioitettavaa. Nykyään sen ajatteleminenkin lähinnä etoo. 

Vierailija
8/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kuitenkin niin, että et kaipaa juuri sitä tiettyä henkilöä, vaan sitä parisuhteen ja toisen henkilön läheisyyden tunnetta ja niitä mukavia hetkiä kun kaikki oli hyvin?

Pettäjän kanssa niitä hetkiä ei ole enää luvassa ja on parempi tehdä surutyö sen suhteen osalta ja etsiä uusi parisuhde, jossa ei petetä?

M44

Vierailija
9/9 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa. Usko vaan, pian rupee ällöttämään koko ukko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän