Tunnetko koronaan kuolleita?
Korona on edelleenkin vaarallinen iäkkäille/riskiryhmille.
Nyt tartuntojen levitessä korona meneee koko yhteiskunnan läpi, rajoituksetta (?) jos/kun rajoituksia puretaan, eikä kolmasti rokotuskaan estä tartuntaa/kuolemaa.
Voit kommentoida tarkemmin tapauksesta niin halutessasi.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Serkkuni, 49 v perusterve ja ei ollut ylipainoa eikä muitakaan sairauksia
Mutta oli sun serkku. Siinäpä tautitaakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsemurhiin on kuollut enemmän ihmisiä, kuin koronaan.
Itsemurhia on tehty vähemmän kuin 70 vuoteen, asian voit tarkistaa ihan mistä haluat, aina saat saman vastauksen.
Lähipiiristä kaksi kuoli rokotuksen saatuaan sydänkohtaukseen. Et sillai... Itse Koronaan kuolleita en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koronaan kuolleita, rokotteisiin 4
En usko.
Varsinkaan, kun Suomessa on tähän mennessä todettu 2 koronarokotuksesta johtuvaa kuolemaa.
Koronarokote nostaa kuolleisuutta.
Siis etkö ymmärrä että aivan kuka tahansa voi vääntää tuollaisia käppyröitä tai ottaa niitä muista aiheista ja kirjoittaa tekstiksi mitä tahansa? Tuo on ANONYYMI väite, eli aivan täyttä postaskaa. Miksi joidenkin medialukutato on noin surkea?
Valheellisten sivujen huuhaalinkkejä ei kannata nostaa, tulee jakaneeksi itse samaa huuhaata
Siskon miehen veli kuoli. Työkaverin lapsi toi koronan päiväkodista ja isä meni töihin ja tartutti hänet. Myös vaimonsa oli teholla, mutta selvisi. Long covid hänellä nyt.
Vanhempi sukulaismies koronan alkukeväänä.
No välillisesti neljä. He kuolivat koronan takia otettuaan rokotuksen.
Tunnen, mutta se oli delta-aikana. Ja toisella oli tosi raju korona. Omikronin aikana ei ole ollut kenelläkään kuin ihan lieviä oireita joten eiköhän tämä ala olla ohi.
Vierailija kirjoitti:
No välillisesti neljä. He kuolivat koronan takia otettuaan rokotuksen.
Joku nuhanenä ajoi autolla päälle?
En voi sanoa, että varsinaisesti tuntisin, mutta tiedän pari tapausta, joita en itse ole tavannut. Siskon miehen vanha sukulainen kuoli koronan alkuaikoina ja puolison työkaverin vanhempi viime vuoden lopulla.
Tammikuussa 2022 kuoli ennätysmäärä ihmisiä suomessa.
Rokottamaton, työikäinen perheenisä kuoli koronaan loppuvuodesta. Oli kyllä järkytys, tyyppi oli mieheni parhaita ystäviä. Neljä viikkoa teholla, ennen kuin tauti vei voiton.
Työkaverini, 63-vuotias nainen, kuoli viikko sitten koronaan sairastettuaan kuukauden verran. Olen niin surullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne sairastuneitakaan.
Kyllä suppean määrän ihmisiä tunnet.
Joka työpailla (isommilla) on jo koronan sairastuneita.
Osa sairastuneista on jopa toisella tai kolmannella kierroksella. Riippuen vähän työpaikan (ja toki vapaa-ajan, mutta viittasin asiakaspalvelutyöhön) sosiaalisista tilanteista.
Oma isä, ei ollut sairastanut yhtäkään flunssaa pariinkymmeneen vuoteen. Nyt sitten lähti alle vuorokaudessa
Tänään 42 koronaan kuollutta.