Onko hamstereita omisdava mies seksikäs?
Kommentit (13)
No ei se nyt vetovoimaa ainakaan lisää että tykkää pitää eläintä häkissä. Miettikää nyt kuinka pitkiä matkoja jokin hamsterikin vipeltäisi luonnossa per päivä. Vähän sama kuin laittaisi ihmisen elämään 20m² yksiössä ainoana virikkeenä vauvapalsta. Cruel.
Kuka aikuinen ihminen ottaa lemmikiksi jyrsijän? Olettaen että ei ole lapsia jolle lemmikki olisi otettu :D
Vierailija kirjoitti:
No ei se nyt vetovoimaa ainakaan lisää että tykkää pitää eläintä häkissä. Miettikää nyt kuinka pitkiä matkoja jokin hamsterikin vipeltäisi luonnossa per päivä. Vähän sama kuin laittaisi ihmisen elämään 20m² yksiössä ainoana virikkeenä vauvapalsta. Cruel.
Eihän tuossa aloituksessa sanottu mitään siitä, että olisi hamstereita pienessä häkissä. Mistäs sinä tiedät, millaisen virikeympäristön kyseinen mies on asuntoonsa hamstereilleen rakentanut.
Juu harmaalla pienellä hamsterilla se seksikkyys lähtee raketin lailla nousukiitoon. Naisia katuu kuin heinä pellolla.
Tyttäreni sanoi, että hänen tulevan siippansa täytyy tykätä hamstereista.
Meidän hamstereilla on juoksupyörät häkeissään, pääsevät myös päivittäin lattialle vipeltämään ja kaikenlaista virikettä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Jopa 9 kilometriä.
Riippuu ulkonäöstä ja käytöksestä. Hamsterit eivät vaikuta asiaan. Toki jos on susiruma, niin ehkä tilannetta voi parantaa pitelemällä hamsteria naamansa edessä...
En tiiä. Itse en ole eläinrakas, mutta miesystävä on. Se puhuu koiralleen nätimmin kuin mulle.
Ei mua haittaa jos hamsterinomistaja on pitkä, tumma, komea ja varallisuutta löytyy sen verran ettei ihan rääsyläinen ole.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ulkonäöstä ja käytöksestä. Hamsterit eivät vaikuta asiaan. Toki jos on susiruma, niin ehkä tilannetta voi parantaa pitelemällä hamsteria naamansa edessä...
😂
Ei se omisdaminen, mutta miden siidä omaisuudestaan huolehdii.
No kyllä siihen miehen seksikkyyteen vaikuttaa aika moni muukin seikka kuin se, mitä lemmikkejä hänellä on tai ei ole. Eläinrakas mies ainakin minun silmissäni saa toki kaikin puolin lisäpisteitä.