Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Forever living on kuin uskonto. Pelottava.

Vierailija
27.05.2015 |

Yllättäen parikin kaveria on höyrähtänyt tuohon. Se on kai joku meikkien ja terveystuotteiden verkostomarkkinointifirma? Kuitenkin puhuvat siitä niin ylistävästi että menee hermo. Miten joku voi pitää ylihinnoiteltua meikkifirmaa elämänsä tärkeimpänä asiana?? Menee todellakin liian pitkälle. Ihan kuin heidät olisi jotenkin aivopesty. Onko teillä kokemuksia yrityksestä? Onko ne kaikki tuollaisia vai onko kaverini vaan jotenkin vajakkeja?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni poikki suhteet yhteen entiseen tuttavapariskuntaan kun höyrähtivät tuohon. Eivät enää osanneet muuta kuin yrittää pakkokäännyttää ja ympäripuhua minua siihen mukaan, vaikka sanoin toistuvasti että ei kiinnosta yhtään. Katkaisin välit lopulta kokonaan, kun mitä iloa sellaisesta on että aina kun toiset soittaa tai niitä näkee niin alkaa käännytys.

Vierailija
2/3 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Join Us..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:42"]

Mulla meni poikki suhteet yhteen entiseen tuttavapariskuntaan kun höyrähtivät tuohon. Eivät enää osanneet muuta kuin yrittää pakkokäännyttää ja ympäripuhua minua siihen mukaan, vaikka sanoin toistuvasti että ei kiinnosta yhtään. Katkaisin välit lopulta kokonaan, kun mitä iloa sellaisesta on että aina kun toiset soittaa tai niitä näkee niin alkaa käännytys.

[/quote]

Aika lailla samanlaista menoa mullakin. En haluais katkaista välejä, mutta kohta se on edessä jos eivät tule tolkkuihinsa. olen vain monttu auki seurannut miten opiskelut saa jäädä kun pitää olla jossain Foreverin tapahtumissa mukana. Mitä helvettiä oikeesti?? Ne on vaan meikkejä!!!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi