Joutuuko persujen varavaltuutettu vankilaan?
Persujen helsinkiläinen varavaltuutettu aiheutti kohun eilen vaatimalla Suomessa asuvia afrikkalaisia kristittyjä ja muita kastroitaviksi. Perussuomalaisten valtuuston puheenjohtaja Kanerva paheksui syvästi puoluetoverinsa vaatimusta ja rinnasti tämän Hitleriin ja kutsui tätä fasistiksi. Nyt tästä paheksutusta persusta on tehty rikosilmoitus. Veikkauksia, joutuuko tuo vanha ukkeli vankilaan?
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:32"]
Persujen helsinkiläinen varavaltuutettu aiheutti kohun eilen vaatimalla Suomessa asuvia afrikkalaisia kristittyjä ja muita kastroitaviksi. Perussuomalaisten valtuuston puheenjohtaja Kanerva paheksui syvästi puoluetoverinsa vaatimusta ja rinnasti tämän Hitleriin ja kutsui tätä fasistiksi. Nyt tästä paheksutusta persusta on tehty rikosilmoitus. Veikkauksia, joutuuko tuo vanha ukkeli vankilaan?
[/quote]
Todella nolo setä. Toivottavasti mätänee vankilassa lopun ikänsä.
Miehelläni Eerolla on ns. tuppikulli eli esinahka ei rullaannu ollenkaan terskan taakse. Aluksi se oli ok. Mutta nyt myöhemmin erityisesti suihinottaessa on alkanut haittaamaan esinahan alta valuva valkoinen mönjä. En kuitenkaan kehtaa kieltäytyä suihinotosta kun olen sitä aina säännöllisesti tehnyt. Olen varovasti koittanut kysellä miksei sitä ole leikattu tai voisko leikata mutta hän ei halua aiheesta puhua. Miten mun pitäis saada ymmärtämään tuo että jotain pitäis tehdä? Pikkuinka