Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takuuhuolto ja kohtuullinen korjausaika

Vierailija
27.05.2015 |

Vein erään elektroniikkalaitteen takuuhuoltoon. Sanottiin että menee 3-4 viikkoa ja nyt mennyt 5 vkoa. Olen soitellut laitteen perään jo pari kertaa ja joka kerta siellä ei olla tiedetty että kauanko menee..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heillä ei ole kristallipalloa ja ennustuskortitkin on kateissa. Ei ne voi ennustaa miten kauan jotain asiaa menee korjatessa.

Vierailija
2/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se lähttee jonnekkin hevon kuuseen  maailmalle ja posti nyt on mitä on.

Ai niin, kotimaistahan se työ on vaapaavuoren mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laite on toimitettu Espooseen korjattavaksi. Viimeksi kun soitin, sanoivat että korjaaja ei ole edes sylkäissytkään sitä päin.. Eli laite on seissyt siellä seinää koristamassa semmoset kolmisen viikkoa. Eikö tässä ole mtn lakia kuluttajan puolella? Laitteeseen on yksi semmonen maksullinen juttu, joka loppuu pian, enkä ole siitä päässyt nauttimaan. Nyyh!

Ap

Vierailija
4/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapas yhteyttä kuluttajansuojaan...

Vierailija
5/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 3 viikon takuuhuolto on pahimmillaan venynyt 12 viikon mittaiseksi. Sain rähistä aika tavalla ja lopulta laite tuli huollosta mukanaan lista tehdyistä toimenpiteistä ja vaihdetuista osista. Minä huomasin kuitenkin heti, että laite oli täysin uusi. Mitä sitten lienee tapahtunut matkan varrella.

Koska aikaa on jo mennyt noin kauan, sinuna pyytäisin saada tietää, missä laite tällä hetkellä on ja mitkä ovat huollon yhteystiedot, ja soittaisin sitten perään (jos myyjä ei ole jo kysymyksen kuullessaan saanut itseensä vauhtia). Minä olen joutunut soittamaan Keski-Eurooppaan saakka, ja hauskasti myyjä, maahantuoja ja huoltopaikka puhuivat keskenään ristiin. Silläkin kerralla.

Vierailija
6/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
7/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden iloksi soitin taas ja katsoi järjestelmästä että vehje on saapunut niille 6.5. Lupasi että katsovat sitä nopeasti.Hohhoijaa..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme