Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

EI enää smotthieita!!!

Vierailija
27.05.2015 |

Kyllästyttää tämä vauvanruoan tyrkyttäminen aikuisille ihmisille! Olen sitä tyyppiä, jolle ruoan tekstuuri merkitsee erittäin paljon. Ja purra, venyttää ja litistää asioita hampaiden välissä. Tämä jatkuva smoothieiden (sanahirviö) tyrkyttäminen kyllästyttää ja rankasti. Sitäpaitsi mikserissä tehty ruoka sisältää aina todella paljon ilmaa, joka aiheuttaa vatsan pömoöttämistä ja ilmavaivoja, asia josta en ole lukenut, mutta huomaan joka kerran kun saan smoothieta suoraan mikseristä kaadettuna.

Mutta jotkut ihmiset eivät koskaan kasva aikuisiksi, vaan haluaisivat kaiken ruoan soseena ja nesteenä. Nämä samat tyypit lipittävät myös virvoitusjuomia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulle kukaan ei ole koskaan tyrkyttänyt mitään mitä en itse halua?

Miten mulle ei ole koskaan tullut mieleenkään kehittää itselleni ongelmia muiden asioista?

Vierailija
2/6 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla taas ongelmat. Mahtaa olla vaikeeta olla sinä, kun tälläsistä pitää hikeentyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä te ette työskentele etelä-Helsingin toimistoissa. Kyllä tyrkytetään palaverissa jos tosiessa! Lounasruokaloista puhumattakaan.

Vierailija
4/6 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne aiheuttivat myös kiilleongelmia. Smoothie on paljon happamampaa kuin vastaavat hedelmät tms. ihan vaan pureskeltuina. Hyvältähän ne toki maistuu. 

Vierailija
5/6 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 11:07"]

Mulla ne aiheuttivat myös kiilleongelmia. Smoothie on paljon happamampaa kuin vastaavat hedelmät tms. ihan vaan pureskeltuina. Hyvältähän ne toki maistuu. 

[/quote]

Hampaat ei kulu kun smoothien ryystää pillillä.

Vierailija
6/6 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni Eerolla on ns. tuppikulli eli esinahka ei rullaannu ollenkaan terskan taakse. Aluksi se oli ok. Mutta nyt myöhemmin erityisesti suihinottaessa on alkanut haittaamaan esinahan alta valuva valkoinen mönjä. En kuitenkaan kehtaa kieltäytyä suihinotosta kun olen sitä aina säännöllisesti tehnyt. Olen varovasti koittanut kysellä miksei sitä ole leikattu tai voisko leikata mutta hän ei halua aiheesta puhua. Miten mun pitäis saada ymmärtämään tuo että jotain pitäis tehdä? Pikkuinka