Bensa auto pakostakin
Meillä Turussa lähiön taloyhtiöt yhdessä päättivät ,ettei yhtään sähköauton latauslistan tule alueella. Tulee aivan liian kalliiksi vaihtaa syöttökaapelit jotka eivät teholtaan riitä. Myöskään kaupunki ei aio vaihtaa kaapeleita ab suuremmiksi. Menee 50-100v ennen kuin sähköautot ohittaa polttomoottori autot. Sähköauto samoilla varusteilla kuin esim. premium bensa auto, tulee vähintään 20.000€ kalliimmaksi. Ei siis vielä normaalin kansan saatavilla.
Kommentit (5)
näin se vaan on kun toisen omistamaan asuntoon ei itse saa asennuttaa tarvitsemaansa teknologiaa.
joten bensalla mennään täälläkin.
Minä ostin höyrykäyttöisen auton. Toimii kivihiilellä aamulla menee kyllä ensin se puoli tuntia, että saa onkaa pannuun.
Onnittelen päätöksestä. Asuntojenne arvosta suli juuri aika iso summa koska kymmenen vuoden päästä niitä on hyvin hankala myydä kun lähes kaikki ostajat kyselevät latausmahdollisuutta.
Mistä näitä idioottimaisia taloyhtiöitä oikein aina sikiää...
En minä ainakaan enää ostaisi asuntoa johon ei voi saada sähköauton latausta. Vaikkei minulla ole sähköautoa, eikä edes aikomusta lähitulevaisuudessa sellaista hankkia. Ihan varmasti kymmenen vuoden kuluttua tilanne on toinen. Eikä kukaan osta asuntoa jos ei ole sähköautolle paikkaa.
No, sit mennään muilla käyttövoimilla.
Problem solved.