Kysykääpä miehiltänne, käyttääkö hän alkkareissa olevaa " munan-aukkoa" käydessään pissalla!
Tehdään ihan otanta kuinka monen mies käyttää. MInä en nimittäin tiedä ketään joka käyttäisi, vaan ne kaivaa kikkelin ulos yläkautta!
Kommentit (10)
Miten se muka helpottaa kusemista?? kauemman aikaa menee vehkeen kaivamiseen sieltä aukosta, kuin yläkautta :D
Tosin hän suosii sellaisia boksereita, joissa ei ole koko aukkoa.
Siis onko se vähän kun se paperissa oleva yksittäispakattu sokeripala, että kukaan ei tajua sitä hienoa tekniikkaa? Eikös se sokeripalatyyppi tehnyt itsemurhankin tuon takia. Kukaan ei osannut hyödyntää hänen luomistyötään.
Ainakaan itse en ole törmännyt, en tosin ole aktiivisesti etsinykään sellaisia...!;) Mutta kun olen miehelle kalsareita ostanut, niin ei ole aukollisia tullut vastaan... En tiedä ketään joka sellaisia käyttäisi.
Itse kuulin tuon jutun kahvilassa, ja mieheni kanssa tarkkailimme tilannetta, kukaan ei avannut sitä pakettia oikein...;)
Itse olen joskus vahingossa keksinyt avata sokeri pakkauksen niin, ja on paljon kätsympi kun repiä päästä paketti auki tmv.
En usko että kalsareissa sama juttu, vaan että ennen vanhaan päällyshousut olivat jotekin erilaiset, ja muna oli helpompi kaivaa aukosta kun vyötärö aukosta... Esim. henkseleitä käytettiin ennen jne.
miten oikealla tavalla se sokeripalan suojus kuuluisi avata?!? Kiitos:)
Mutta meille ei " muna-aukko" tsörsäreitä saa ostaa, koska ne on ukon mielestä huonot!
Sukulaismiesten kesken tehty gallup paljastaa että yli 70-vuotiaat yleensä käyttävät, nuoremmat eivät.