Mikä on paras dippi?
Kommentit (41)
Odota vain niin kohta joku besserwisser tulee kommentoimaan miten kaupan dippijauheet ovat lisäaineroskaa ja paras dippi tulee itse sekoittaen aidoista mausteista ja yrteistä.
Roasted Paprikaa kokeilin ja oli hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ranch
Mun lemppari myös. Nykyään myydään maitohyllystä valmiina mutta se oli jostain syystä tosi pahanmakuinen. Eli kannattaa edelleen tehdä jauheesta ja kermaviilistä itse sekoittaen.
Ihan tiedoksi, että kaupan dippijauheet ovat lisäaineroskaa ja paras dippi tulee itse sekoittaen aidoista mausteista ja yrteistä.
Taffelin Ranch-dippi. Vaikka joskus kokeilenkin muuta, aina palaan tähän takaisin, koska se vain on se mieluisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranch
Mun lemppari myös. Nykyään myydään maitohyllystä valmiina mutta se oli jostain syystä tosi pahanmakuinen. Eli kannattaa edelleen tehdä jauheesta ja kermaviilistä itse sekoittaen.
Joo samaa mieltä, jotenkin oudon makuinen! Se toinen valmisdippi, American, ei myöskään ollut yhtä hyvää kuin itse jauheesta ja kermaviilistä sekoitettuna. Tuo valmisdippi taitaa olla parikymmentä senttiä halvempi kuin jauhe+kermaviili ja tietysti säästää "vaivan" valmistaa dippi, mutta mielummin näen sen vaivan ja maksan pikkuisen enemmän. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranch
Miten se olikin niin pahaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan tiedoksi, että kaupan dippijauheet ovat lisäaineroskaa ja paras dippi tulee itse sekoittaen aidoista mausteista ja yrteistä.
No joo, paras vaihtoehto kun pitää peittää kaupan sipsien maku jollain syömäkelpoisella, mutta kun tekee itse maukkaat sipsit, ei niihin dippejä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Taffelin Ranch-dippi. Vaikka joskus kokeilenkin muuta, aina palaan tähän takaisin, koska se vain on se mieluisin.
Tää on itselle ainoa syötävä dippi, muut maut mitä kokeillut ei jostain syystä miellytä.
Salsa, guacamole ja sour cream combo