Toka kerta kosmetologilla ja sain kehuja
Sain synttärilahjaksi lahjakortin täydelliseen ihonpuhdistukseen ja pitihän se käyttää.
Oon aina ihmetellyt, miksi kosmetologilla käydään ja käynti kyllä vahvisti sitä, kerran aiemmin nuorena oon siis käynyt.
Mun ihonhoitorutiinit on ne, että pesen kasvot aamuin illoin ihan vaan vedellä. Käytän kasvovoidetta kun muistan, ihan halpismerkkejä cien, lumene, body shop. Joskus kokeilin jotain kallista , en huomannut eroa.Ehkä pari kertaa vuodessa laitan jonkin kasvonaamion.
Tärkein rutiinini on, et suojan ihoni aina auringolta. Inhoan rusketusta.
Mutta juu. Kosmetilogi sanoi, että harvoin näkee yhtä hyvinvoivaa ihoa. Joo, oon huomannut, että monilla on huono iho.
Johtusko siitä, että hoitavat liikaa? N40
Kommentit (24)
Minäkin sain kehuja kosmetologikäynnillä. Ja minä kyllä hoidan reippaasti ihoani. Jospa se onkin kikka saada asiakas tulemaan uudelleen ku vähän kehastaan 🤗?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sain kehuja kosmetologikäynnillä. Ja minä kyllä hoidan reippaasti ihoani. Jospa se onkin kikka saada asiakas tulemaan uudelleen ku vähän kehastaan 🤗?
Noo on mulla peilikin. 😊Ap
Mikä siinä onkin, että ihmisillä on tapana nähdä onnekkuuden aiheuttamat asiat oman toiminnan ansiona?
Oletko ajatellut, että ehkä sinä hoidat ihoasi niin yksinkertaisesti juuri siksi, että et ole kokenut muuta tarvitsevasi? Miksi tuhlaisitkaan rahaa ja vaivaa ylimääräisyyksiin?
Epäilen kyllä nyt trolliksi.
Minä olin tasan 40, kun kosmetologi tuumasi, että minulla oli viisitoista vuotta ikäistäni nuorempi iho.
Minulta on kyselty ihoni salaisuutta niin kauan kuin muistan. Vastaus on aina se sama: suotuisat geenit sekä isän että äidin puolelta. Huonot elämäntavatkaan eivät tehoa. Ainoa tyhmyys, jota en ole tehnyt, on auringossa palaminen.
Muuten, ap, iho ei hengitä. Jos se hengittäisi, meillä kaikilla olisi ihotaipeissa kuolio.