Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toka kerta kosmetologilla ja sain kehuja

Vierailija
24.01.2022 |

Sain synttärilahjaksi lahjakortin täydelliseen ihonpuhdistukseen ja pitihän se käyttää.

Oon aina ihmetellyt, miksi kosmetologilla käydään ja käynti kyllä vahvisti sitä, kerran aiemmin nuorena oon siis käynyt.

Mun ihonhoitorutiinit on ne, että pesen kasvot aamuin illoin ihan vaan vedellä. Käytän kasvovoidetta kun muistan, ihan halpismerkkejä cien, lumene, body shop. Joskus kokeilin jotain kallista , en huomannut eroa.Ehkä pari kertaa vuodessa laitan jonkin kasvonaamion.

Tärkein rutiinini on, et suojan ihoni aina auringolta. Inhoan rusketusta.

Mutta juu. Kosmetilogi sanoi, että harvoin näkee yhtä hyvinvoivaa ihoa. Joo, oon huomannut, että monilla on huono iho.

Johtusko siitä, että hoitavat liikaa? N40

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit.

Vierailija
2/24 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei johdu.

Mistä sitten? Liiasta auringosta? Huonosta ruokavaliosta? Ap

Vierailija
4/24 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei johdu.

Geeneistä. Kaikki ei ole yhtä onnekkaita ihonsa suhteen niin kuin sinä.

Vierailija
5/24 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, nyt on keksitty syy miksi muiden naamat voi huonosti! Ei sitten kuitenkaan tullut mieleen, että nämä naama-asiatkin ovat tosi yksilöllisiä ja se Nivea mikä sopii yhdelle ei käy toiselle. Joku selviää vedellä ja emännän käsivoiteella koko ikänsä, toisen naama repeää, kun lehdestä lukee että huomenna on pakkasta.

Vierailija
6/24 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei johdu.

Osin ehkä noin, mut luulen, että liika kosmetiikan käyttö myös väsyttää ihoa. Huonoimmat ihot on usein kauneusalan ammattilaisilla, jotka käyttää vahvaa meikkiä. Eihän se iho ikinä hengitä. Ap

Vierailija
7/24 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä minulla on ohut tukka. Hoidan sitä liikaa ja väärin. Jos olisin fiksu ja hoitaisin oikein minulla olisi jumalainen leijonanharja.

Vierailija
8/24 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha tule vielä uudestaan neuvomaan kuinka akneenkin tehoaa teepuuöljy! Ai että oletkin ärsyttävä.

Vierailija
9/24 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka raportoi siitä kuinka ne on saaneet kehuja - aivan äärimmäisen rasittavia.

Vierailija
10/24 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei johdu.

Osin ehkä noin, mut luulen, että liika kosmetiikan käyttö myös väsyttää ihoa. Huonoimmat ihot on usein kauneusalan ammattilaisilla, jotka käyttää vahvaa meikkiä. Eihän se iho ikinä hengitä. Ap

Tai sitten juuri huonoihoisilla vaan on herännyt kiinnostus hakeutua alalle kun ovat sen verran kovia kokemusasiantuntijoita jo valmiiksi...

Vierailija
11/24 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha tule vielä uudestaan neuvomaan kuinka akneenkin tehoaa teepuuöljy! Ai että oletkin ärsyttävä.

En mä tuohon tarjoa. Tarkoitan nyt normaali-ihoja, jotka vaan on väsyneitä ja velttoja. Oikeesti ongelmaihot sit erikseen. Ap

Vierailija
12/24 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että suurin syy hyvälle iholle on auringon välttely/siltä suojautuminen. Eipä ole iho vanhan näköinen paikoissa, joihin ei aurinko yhtä usein pääse porottamaan.

Vierailija
13/24 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnea sulle. Mulla iho pysyy hyvässä kunnossa ainoastaan hoitamalla sitä.

Vierailija
14/24 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka raportoi siitä kuinka ne on saaneet kehuja - aivan äärimmäisen rasittavia.

Jostain se arvo pitää repiä, ei näitä oo varmaan kehuttu lapsena tarpeeksi tms.

Vierailija
15/24 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että suurin syy hyvälle iholle on auringon välttely/siltä suojautuminen. Eipä ole iho vanhan näköinen paikoissa, joihin ei aurinko yhtä usein pääse porottamaan.

Tää on mun oletus kans. Ja lisänä se, että meikkaan vain juhliin.

Vierailija
16/24 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Couperosataipumus, aknetaipumus, rypistymistaipumus... Kaikki geenien määräämää hyvin pitkälti. Tunnen yhden 42v täyspäiväjuopon jonka iho on tyyliin virheetön.

Vierailija
17/24 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä minulla on ohut tukka. Hoidan sitä liikaa ja väärin. Jos olisin fiksu ja hoitaisin oikein minulla olisi jumalainen leijonanharja.

Samalla logiikalla ap olisi nero, jos ei vain ajattelisi noin paljon.

Vierailija
18/24 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin atoopikkona kiva kuulla miten tyhmä oon kun en osaa hoitaa ihoani kauniiksi.

Vierailija
19/24 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä tuohon tarjoa. Tarkoitan nyt normaali-ihoja, jotka vaan on väsyneitä ja velttoja. Oikeesti ongelmaihot sit erikseen. Ap

No ihon velttous ja ”väsymys” on myös siellä perimässä. Samalla lailla kuin aknet ja muutkin mitä luet ongelmaksi. Ja entäs ne hyväihoiset sitten joita näet kadulla, heilläkö on kaikilla samanlainen ihonhoitorutiini kuin sinulla?

Vierailija
20/24 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin atoopikkona kiva kuulla miten tyhmä oon kun en osaa hoitaa ihoani kauniiksi.

Atopia on eri juttu, olisi pitänyt laittaa aloituksen, et tarkoitan normaali-ihoja, jotka vaan väsyneitä, velttoja ja elottomia

En tarkoittanut sinua, pahoittelut jos koit niin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä