eikö teitä muita ahdista toisten haukkuminen?
Mua ahdistaa :\
Miks pitää haukkua toisia, siis aikuaiset ihmiset sanoo toisia esim. nössöiksi. Siis mille yläasteelle ne on jääneet?
Ja miks ei voi yrittää etsiä toisista hyviä puolia tai ees vähän malttaa kieltänsä?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:35"]
Mua ahdistaa :\ Miks pitää haukkua toisia, siis aikuaiset ihmiset sanoo toisia esim. nössöiksi. Siis mille yläasteelle ne on jääneet? Ja miks ei voi yrittää etsiä toisista hyviä puolia tai ees vähän malttaa kieltänsä?
[/quote] Ei sovi suomalaiseen kansanluonteeseen.
Niinpä, aika wt:tä. Sivistyneistö ei käyttäydy siten.
Se kuuluu suomalaiseen persuluonteeseen että haukutaan toisia. Esim. rasisteiksi, impivaaralaisiksi sekä muuten halvennetaan aivan kuin ei olisi oikeutta elää ihmisenä, vaan olisi jotenkin alempaa rotua, joka pitäisi hävittää tai jopa koko kansa vaihtaa. Näitä on eikä siihen tautiin taida olla parannuskeinoa.
Ei kuulu mihinkään muuhun kuin kusipäiseen ja heikkoon luonteeseen olla idiootti muita kohtaan.
Miksi ahdistaisi TOISEN haukkuminen? Kun eihän se omalle kohdalle silloin osu.
Kyllä ahdistaa, esimerkiksi juuri tällä palstalla. Kumpa löytyisi joku toinen palsta, jossa ei olisi tätä hullua haukkumista.
olen alkanut miettiä, ettei minun pitäisi selata lainkaan AV:ta juuri tämän takia. aluksi tämä oli minulle surkuhupaisaa viihdettä, täältä löytyi tarinoita, joille saatoin nauraa paskat housussa. (mm. se vessamokakeskustelu, mikä olikaan...) ja välillä kaiken sekoilun keskseltä löysi oikeasti kiinnostavia tai kivoja keskusteluja. nykyään täältä löytyy pelkkää mollaamista, kehonkuvan vääristelyä, haukkumista, kiusaamista ja kaikkea negatiivista. toki kaikesta saa puhua, mutten ymmärrä tätä haukkumista, joka välillä ilmenee myös epäsuorasti. (en esim. pysty ymmärtämään miten täällä normaalipainoisia haukutaan läskeiksi? tai sitten hoikkia anorektikoiksi? tai ylipäätään kommentoidaan toisten ulkonäköä tahi luonnetta todella karkeasti tai loukkaavaan sävyyn.) tämä on nykyään oikea pahan mielen foorumi. tänne ne ala- ja ylä-asteen kiusaajat siis päätyvät....
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 02:39"]
olen alkanut miettiä, ettei minun pitäisi selata lainkaan AV:ta juuri tämän takia. aluksi tämä oli minulle surkuhupaisaa viihdettä, täältä löytyi tarinoita, joille saatoin nauraa paskat housussa. (mm. se vessamokakeskustelu, mikä olikaan...) ja välillä kaiken sekoilun keskseltä löysi oikeasti kiinnostavia tai kivoja keskusteluja. nykyään täältä löytyy pelkkää mollaamista, kehonkuvan vääristelyä, haukkumista, kiusaamista ja kaikkea negatiivista. toki kaikesta saa puhua, mutten ymmärrä tätä haukkumista, joka välillä ilmenee myös epäsuorasti. (en esim. pysty ymmärtämään miten täällä normaalipainoisia haukutaan läskeiksi? tai sitten hoikkia anorektikoiksi? tai ylipäätään kommentoidaan toisten ulkonäköä tahi luonnetta todella karkeasti tai loukkaavaan sävyyn.) tämä on nykyään oikea pahan mielen foorumi. tänne ne ala- ja ylä-asteen kiusaajat siis päätyvät....
[/quote]
Totta, ylipainoisia on Suomessa liikaa, mutta se, että niitäkin jotkut haukkuu, on kyllä törkeätä. Voisivat vähän yrittää asettua toisen asemaan. Ei sitten minkäänlaista empatiakykyä taida löytyä.
Itsekin ihmettelen miten ihmiset jaksaa haukkua lähes vieraita ihmisiä. Nimitykset mitä kamalampia Itse olen sanomatta mitään jos ei ole mitään fiksua sanottavaa.
Niinpä! Kaikista pahimmat haukut saa useimmiten vaimo mieheltään, joka raivoaa, huutaa, syyttää ja nimittelee toistuvasti, ja joka katsoo sen oikeudekseen ja oikeutetuksi "v-mäistä vaimoaan" kohtaan! Vaikka vaimossa ei oikeasti ole muuta vikaa kuin että hän on olemassa miehen elämässä. Vaimo yleensä sinnittelee ja odottaa, että mies rauhoittuu, tai kuolema korjaa jommankumman ajallaan vanhuudessa.
Lassukkaliikehdintöjen aiheuttamana pidän tuota miesten mylvintää, sillä niin paljon samoja argumentteja käyttävät nuo vaimoaan raivoamalla alistavat miehet kuin mitä lassukoiden ideologiakeskusteluista saa lukea. Joillakin miehillä on pakkomielle alistaa naisensa, olla huomioimatta vaimon tarpeita, käyttäytyä kuin olisivat edelleen poikamiehiä, ja loukata syvästi sitä kaikkein läheisintä lähimmäistään. Jopa käyttää väkivaltaa. Useimmiten kaikki tapahtuu muilta salassa, ettei kukaan kykene uskomaan vaimon kertomusta. Ellei vaimolla ole selviä todisteita. Monilla on, useimmiten kotoa pois jonnekin muualle tallennettuina, ja ne odottavat vain sopivaa aikaa. SILLOIN sillä miehellä on tuliset oltavat.
Viisas ihminen elää avoimesti sitä mitä on, ja hillitsee itsensä eikä raivoa. Silloin säästyy paljolta pahalta ja rakkaussuhde omaan puolisoon säilyy hyvänä.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:35"]
Mua ahdistaa :\ Miks pitää haukkua toisia, siis aikuaiset ihmiset sanoo toisia esim. nössöiksi. Siis mille yläasteelle ne on jääneet? Ja miks ei voi yrittää etsiä toisista hyviä puolia tai ees vähän malttaa kieltänsä?
[/quote]
Haukkujat on kateellisia heille joita haukkuvat, itse heivasin kaverin joka mollasi ja pilkkasi aina muita seläntakana, olin varma että myös minua haukkuin.
Nämä haukkujat on säälittäviä reppanoita.
En tosissani usko että kukaan olisi kateellinen esim. ylipainoisille tai sairaan laihoille. Ennemmin on kyse siitä että haluaisi saman mielentilan, olla onnellinen sellaisenaan kuin on. Haukkujilla itsellään on huono itsetunto ja/tai negatiivinen kuva itsestään ja maailmasta.
Muutenkin toi kateellisuuskortti on vähän väsähtänyt. Itse olen kateellinen imurille ja tiskaukselle kun aina mollaan niitä :D
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 07:40"]
Itsekin ihmettelen miten ihmiset jaksaa haukkua lähes vieraita ihmisiä. Nimitykset mitä kamalampia Itse olen sanomatta mitään jos ei ole mitään fiksua sanottavaa.
[/quote]
Itsekin joskus ihmettelen täällä kommentteja joissa ei ole mitään pointtia. Rahakeskustelussa vaikkapa "mene töihin, hora-loinen" :)
Mutta en mä nyt tuollaisista idiooteista ahdistua jaksa. Joskus ilmoittelen niitä asiattomiksi, usein vain ohoitan huomiotta.
Up