Meni maku tinder miehestä, kun paljasti, ettei käynyt äänestämässä vaaleissa
Olin ensitreffeillä tänään ja kertoi, ettei käynyt äänestämässä. On hänen mielestään aivan turhaa ja nauroi päälle. ☹
Kommentit (16)
Enpä ennen osannut ajatella, että äänestämistäni joku saattaisi niin paljon arvostaa, että se saattaisi olla ratkaisevassa roolissa silloin kun joku harkisee, että olisikohan minussa potenttiaalia kumppaniksi.
Jätä se sika T: äänestämässä käynyt mies
No sitten se ei ollut sopiva tyyppi sulle.
Älykäs kaveri.
Sinä olisit ollut väärä kumppani hänelle.
Nirppanokkaisuutesi on käsinkosketeltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ennen osannut ajatella, että äänestämistäni joku saattaisi niin paljon arvostaa, että se saattaisi olla ratkaisevassa roolissa silloin kun joku harkisee, että olisikohan minussa potenttiaalia kumppaniksi.
Etkö? Ihan selvää minusta, että poliittisesti aktiiviselle ihmiselle tuo voi olla hyvinkin tärkeää.
Ehkä ootte liian erilaiset jos tuosta meni maku
Trolli tai ei, äänestämättömyys on hyvä indikaattori ihmisen kiinnostuksesta yhteiskunnallisiin asioihin. Mä en seurustelisi naisen kanssa, jota politiikka ei kiinnosta edes sen vertaa että kävisi äänestämässä.
olen 49v enkä ole koskaan äänestänyt. silti ilman ääntäni tämä maa mennä porskuttaa niin minäkin.
Kyllä loppuisi tapailu minultakin tuohon. Miksi jatkaa ihmisen kanssa, jonka kanssa ajatukset ja arvot eivät mahdu samalle kartalle.
siinä äänestämisessä tarvitsee todella paljon tietoa ettei sahaa omaa oksaa
En yhtään ihmettele, että porukka ei käy äänestämässä. Onhan tässä maassa suljettu pois päätäntävallasta täysin demokraattisesti valittuja puolueita. On kyllä pahemman luokan demokratian halveksuntaa ja äänestäjien huijaamista.
Fiksu mies.