Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meiltä 4 vakkarinaista sai potkut :-(

Vierailija
26.05.2015 |

Ja mun sopparia ei jatkettu. Epäreilua.

Jos joku jäljelle jääneistä työntekijöistä päättää lähteä, saako minä jatkoa? Vai pitääkö se pätkä antaa noille irtisanotuille kääkille? Kun ne ei pärjää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Javascript on ihan paskaa, kuka sellaisenkin on keksinyt. Ei oo tainnut olla myöskään terävimmät kynät penaalista liikenteessä kun tuota HTML-standardia laajennettiin. Note: jos joku sanoo että C++ on hyvä ohjelmointikieli, niin saa miettiä vielä miksi sitä ei ole hyväksytty esim. Linux-kernelin ohjelmointikieleksi. Paskaa paketissa todennäköisesti. Ja joku C#, näitä risaisia "paistaa se päivä joskus risukasaankin, jos sitä vähän raivaa" koodinpätkiä kun näkee esim. mikrosoftin koodareilla, ja miksei näitä risaisia teleoperaattorien työntekijöiden ohjelmoimia skriptejä esim. Comptelissa ja Elisassa. Ahneet omistajat on pistänyt pojille vähän tulta perseen alle, ja risuja on pojilla tallennettuna vähän jokaisella serverillä :DD Jakaisivat varmaan enemmänkin kuin 100% tuloksesta osinkona, jos tietäisivät maailmanlopun tulevan :DD

Vierailija
22/26 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos firma tarjoaa irtisanoutumispaketin eli työvelvoite päättyy heti ja lähtiessä ottaa x ajan palkan (6kk, vuosi tms), työnantajan velvoite palkata sama ihminen takaisin päättyy. Vaikka seuraavana päivänä saa palkata uuden ihmisen siihen hommaan. Muuttaa vaan pikkusen ammattinimikettä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konttorinrouvahommat käy vähiin kyllä

Vierailija
24/26 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa lähtöpaketin ja irtisanoutuu itse, niin tietysti ei tarvitse ottaa takaisin. Meillä ihmiset irtisanottiin, ja sai ns sopeutumisrahan. Työvelvoitetta ei ollut. Mutta työnantajalla säilyi takaisinotyovelvollisuus. Hyvin sitä voidaan toki kiertää.

Vierailija
25/26 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos itse ottaa loparit ei firmalla tietenkään ole mitään takaisinottovelvollisuutta.

Vierailija
26/26 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania juttuja tälläiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän