itkettää katsoa itteänsä....
Mä olen niiiiiin vihainen itselleni siitä, että oon päästäny itteni tämmöiseen pullakuntoon. On hirveetä mennä peilin eteen varsinkin alasti/alusvaatteissa, kun krroppa on kuin pullataikinaa ja venymäarvet koristeena. Mä oon 170cm pitkä, ja painosta en tiedä en halua mennä vaalle mutta varmaan jotai 80-85kg (toivottavasti ei lähempänä 90kg), oon aina ollut hirveä herkkusuu, ja kerralla saattaa jopa mennä (tai meni) 300g sipsejä, 300g karkkeja, ja vielä suklaalevy päälle..... Raskausarpia on rinnoissa, vatsassa, reisissä, kyljissä, selässä jne. ollut jo noin 2-vuotta eikä hirveesti paremman näköisiä kuin sillon 2v sitten, ja lisää tulee (tosin joo, oon varmaan lihonnutkin koko ajan vähitellen....) en tykkää mennä suihkuun kun tänäänkin rupesin itkemään kun näin itteni, haluukohan kukaan mies koskaa tämmöstä naista.):
Aion tiputtaa semmoset 25kg, liikkumalla ja tietty syömällä oikein. Sanokaa nyt te viisaat elämää kokeneet mammat, onko mulla vielä mahis saada hyvän näköinen kroppa elämäntaparemontilla/laihdutuksella? Pieneneekö ne arvet laihduttamalla? Ei mua pienet valkoiset viirut haittaa, mutta nää selkeesti näkyvät punaiset kieletämättä haittaa...Voisihan tää pahempikin olla, mutta pakko sanoa, että harmittaa, kun muut mun ikäiset on hyvä-kroppaisia....
onneks on edes paksu tukka päässä ja nätit kasvot (tosin nekin olisivat paremman näköiset ilman extraa rasvakerrosta) Antakaa mulle pliis jotain toivoa!
T. 17v tyttö
Kommentit (26)
Ei ne arvet mitään haittaa. Kun laihdut ne pienenee. Ja jokaisella meillä on jotain mikä ei ole maailman näteintä. Itselläni järkyttävät ihottumat ympäri jalkoja. So What. Nyt vaan reippaasti laihduttamaan.
Eiköhän asia järjesty kun liikut enemmän ja syöt vaikka kerran viikossa herkkuja tai kaksi riippuen kulutuksesta :) Eikä kaikkien tarvi olla ihan hoikkia, miehet tykkää muodoistakin.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:42"]
Olet vielä noin nuori, on hyvin todennäköistä että saat vartalosta hyvännäköisen. Kannattaa hankkia hyvä lihaskunta. Nahka näyttää paremmalta kunnon lihasten päällä. Kannattaa myös ahkerasti rasvata ihoa niin ei tule niin helposti venymisarpia.
[/quote]
joo rasvailen joka päivä, on mulla vissiin vaan helposti repeävä iho, kun pulleammilla kavereilla ei ole arpeakaan
ap
Kannattaa käydä katsomassa tämän tytön kuvia, se oli ennen ylipainoinen ja nyt näyttää hyvältä.
mitenköhän muuten rintojen käy kun laihduttaa? Ei ne mitenkään tosi tosi isot ole, mutta kainaloläskit kauniisti vielä korista ja ne arvet... en mä tartte mitään silikonipalloja, mut olis kiva jos ei olis roikkuvia nahkapusseja tällein jo teininä :(
ap
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:47"]
Kannattaa käydä katsomassa tämän tytön kuvia, se oli ennen ylipainoinen ja nyt näyttää hyvältä. https://instagram.com/annnamariel
[/quote]
kiitos linkistä, kyllä motivoi, mutta en mä ainakaan omasta mielestäni ihan noin pullea ole kuin toi tyttö, mutta hän sitten taas näytti arvettomalta
Älä nyt epätoivoon vaiva, ap! Olet tosi nuori ja solusi uusiutuvat nopeaan. Vähennät nyt herkuttelua ja lisäät liikuntaa niin pysyt terveenä. Syötkö riittävästi kunnollista ruokaa?
Olen itse 40-vuotias perheenäiti ja käynnistänyt samanlaisen elämäntaparemontin. Olen lisännyt rutkasti liikuntaa ja sen huomaa, että nälkä tulee entistä helpommin. On pitänyt keskittyä syömään riittävästi aterioilla, jotta makeannälkä ei iske aterioiden välissä.
Olen aiemmin mussuttanut suklaakeksejä ym. joka päivä/ilta. Viikon herkuttomuuden jälkeen ei ole tehnyt enää mieli. Pikkuisen kärttyinen olen välillä, mutta yöt nukun hyvin lihakset väsyneinä. Käyn kuntokeskuksen ryhmäliikuntatunneilla nyt 3-5 krt / viikko ja aikaisempaa rankemmilla tunneilla. Siellä näkee niin monenlaista vartaloa, että kukaan ei erotu joukosta.
Onko sinun kotisi lähistöllä kuntokeskusta, jossa voisit alkaa käydä? Tai sitten urheiluseurojen jumpat? Saisit vähän tsemppiä ryhmästä.
Takuulla olet nätti nuori nainen! Koeta opetella katsomaan itseäsi rakastavasti. Älä vertaa omaa vartaloasi photoshopattuihin mainoskuviin. Kukaan ei ole sellainen - onneksi!
Niistä arvosta vielä: Ne himmenevät kyllä! Itselläni on isoja raskausarpia mahassa ja vaikka olenkin jo rapistuvassa iässä (toisin kuin sinä), ne ovat vuosien myötä vaalenneet ja taidan hankkia pitkästä aikaa bikinit :-)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:43"]
Ei ne arvet mitään haittaa. Kun laihdut ne pienenee. Ja jokaisella meillä on jotain mikä ei ole maailman näteintä. Itselläni järkyttävät ihottumat ympäri jalkoja. So What. Nyt vaan reippaasti laihduttamaan.
[/quote]
ja minulla suonikohjuja :( Jo joskus 25-vuotiaana sain me ja voi itku.
Tsemppiä sinulle! Painoin 115 kg, tiputin 80:een kg ja nyt jotain 90 kg. Arpia jäi ja paljon, mutta kaikki vaalenivat. Olet vielä nuori, joten sinulla on paljon toivoa. Aloita jo huomenna.
Hyvä ap, jos laihdutat niin laihduta maltillisesti, omaa kuntoasi ajatellen ensisijaisesti sekä omaa hyvinvointia.
ÄLÄ laihduta ensisijaisesti ulkonäkö mielessä. Äläkä missään nimessä anna lipsahtaa epäterveellisen ruumiinkuvan puolelle, anoreksia yms. jonkin verran laihdutettuasi.
Herkuttelu ja elämästä nauttiminen kohtuuden rajoissa on paljon parempi kuin ikänsä dieetillä oleva ja painonsa kanssa tuskaileva nainen.
Noin nuori henkilö saa toki terveydestä huolehtia mutta sellaisten isojen laihdutusurakkojen ottaminen ei vielä ikäisesi elämään tarvitse kuulua.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 22:09"]
Tsemppiä sinulle! Painoin 115 kg, tiputin 80:een kg ja nyt jotain 90 kg. Arpia jäi ja paljon, mutta kaikki vaalenivat. Olet vielä nuori, joten sinulla on paljon toivoa. Aloita jo huomenna.
[/quote]
kiitos tsempeistä :)
Elämäntapamuutos ja sassiin.olet nuori saat helposti itsesi ihan mihin kuosiin vaan!nyt vaan määrität tavoitteesi ja sitä kohti pikkuhiljaa.pyydä ammattilaisen apua ruoka ja treeniohjelmiin,siitä se lähtee!
Miksi opetat itsellesi mässyttämisen?
Sipseissä on ainetta joka aiheuttaa syöpöttelyä.
Siksi en koskaan osta niitä enkä opeta lastani niihin.
oisko 55kg ihan ok tavote vaikka vuodelle 2016? Olen sirorakenteinen ja pitkäraajainen, joten ei pitäis olla liian vähän. Äidistäni näin kuvan (hän on kanssani saman pituinen) missä oli 25v ja 55kg, ja siinä tosi hyvän näköinen, ja äiti on vielä mua vähän leveämpi rakenteinen. Pakko myöntää että ihannoin kyllä laihuutta, mutten kuitenkaan anorektisä laihuutta. Olis niin ihana kun joku päivä vois laittaa ihanat vaatteet päälle ja näyttää hyvältä niissä, no se saa luvan tapahtua!
ap
Vaalle -.- VAA'ALLE, OPPIKAA VITTU JO
Ai oho, se olikin provo. t. nimim. "spottasin muutkin virheet"
Ymmärrätkö että kun totutat kropan mässyyn, se vaatii sitä!
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 22:26"]
Vaalle -.- VAA'ALLE, OPPIKAA VITTU JO
[/quote]
no anteeks, en löytäny tota merkkiä iphonesta, tiedän kyllä että se kuuluu kirjottaa tolleen, mutta se ei ehk ollu se pääasia ap
Olet vielä noin nuori, on hyvin todennäköistä että saat vartalosta hyvännäköisen. Kannattaa hankkia hyvä lihaskunta. Nahka näyttää paremmalta kunnon lihasten päällä. Kannattaa myös ahkerasti rasvata ihoa niin ei tule niin helposti venymisarpia.